I'am, I'm Me!!

Lp, Lp, Lp!!!! Åå så hade ytterligare en Påsk passerat...

Kategori: Allmänt

Hojj bloggen!!!
Allt väl med dej?? hehe här är det rätt strålande bra just nu =)
Elvis strömmar ur Lp:n åå humöret klättrar sej uppåt!!
Dock försöker jag plugga men det går åt skogen :( FUCK!! vill ju såå gärna lyckas!!
men, men jag ska faan lyckas oxå!!
dock kanske inte idag! vädret är ju strålande åå till kvällen vankas grill åå viin =)
Måste ju bara nämna hur jävligt lyckligt lottad jag är som har såå otroligt fiina människor i min omgivning =)
Ni har fått mej att vilja leva igen åå det är jag såå otroligt tacksam för <3
ojoj det lät ju inte lite drastiskt hihi menar ju mer att jag faktiskt kanske ser på livet med ett leende mer =)
 
Tänk va människor man omger sej med kan betyda såå mycket, åå få en att må såå bra =) helt fucking fabulous!
 
 
Annars har dessa veckor som passerat varit skapligt galna!! Men såå jävla härliga!
Påsken har som vanligt varit lite smått hård men inget jag inte överlever hoho =)
Jag har inte käkat Påsk-middag, jag har inte träffat min familj åå jag har inte tagit det lugnt hihi ;)
Lite synd på familjen, hade gärna stött på er en sväng <3
men det är väl det med familjer, man ses ändå det behöver inte vara bara för att det är någon jävla högtid!
<3 <3 Lööv u always <3 <3
 
 
Jaa jag fortsätter att må skapligt bra åå omge mej med sånt som gör mej gott =)
Jag vägrar älta i skiit just nu!
Smile and be Happy för faan!! ;)
 
ååå just jaa!! fyy faan va jag längtar tills jag sitter i en härlig stol med en öl nere på Sweden Rock!!
Puss & Kraam
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: