I'am, I'm Me!!

Ett Känslomässigt Kaos...

Kategori: Allmänt

Hello Bloggen!!
Inser nu att denna gång har jag faktiskt glömt bort din existens...
Dumt av mej då de senaste året/n har varit ett rent helvete åå jag borde ha skrivit av mej massor..
Istället har jag gått åå blivit sjukskriven... En försökskanin på mediciner som inte funkar överhuvudtaget...
 
Jag kommer allt för ofta på mej själv om att jag sitter åå tänker på saker som är helt vrickade..
det är inte MINA tankar... men jag finner ingen ro till att sluta..
 
Jag försöker hela tiden tänka på allt bra som hänt istället...
Denna sommars festivaler tillexempelt...
Guud såå kul det har varit... men guud vad jag inte varit mej själv...
Jag märkte på den senaste vi var iväg på hur jag drog mej undan allt för mycket i mitt grubbel!!
VA FAAN!! här omringar man sej med underbara människor åå fantastisk musik åå ändå går mina tankar åt fel håll.. Jag blir såå grymt besviken på mej själv!
Jag älskar ju desssa tillställningar... att bara få lämna stan för en stund brukade alltid hjälpa... förr...
Jag känner hur jag tappar bort mej själv igen...

Jag vet mycket väl att jag måste aktivera mej mer... men när allt är som mörkast är det svårt att ens stå upp..
just nu är min ångest såå stark att jag kappt kan gå ut utan att tappa andan..
Dåå självmedicinerar jag istället åå inbillar mej att allt blir bra snart...
Men i denna värld... hur faan ska allt kunna bli bra??

Det finns för många idioter som lever för att ställa till det för andra!
ååå jag lider verkligen med dessa människor...
är det verkligen värt det??
Jag ser hur människor runt mej som jag verkligen älskar såå mycket bara får ta en massa skit..
jag ser hur dom går sönder...
jag står maktlös... fasst i mitt jävla mörker...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: