I'am, I'm Me!!

SNUFFF

Kategori: Allmänt

jag borde inte!! men jag är sååååå trött på att HÅLLA KÄFTEN
att sitta åå va "snygg" åå hålla käften!!! jag kan inte mer!!!!! DU!! du sårar allt åå alla jag bryr mej om!! även mej! du tog ifrån mej det ända jag hade kvar!
MIN!! Camping! MITT ALLT!!!!!

kanske låter det konstigt.. men jag älskade slitet åå att bara för en stund umgås.. saknaden är stor <3 önskar att du/ni kunde ha läst mellan raderna... Saknaden är stor <3

men nu är det som det är!! Jag är ikväll liiiite mordisk....
jag är en totalt meningslös person, det vet jag!!
jag har kämpat.. jag har verkligen gjort det... ikväll fick jag höra från personer som ALDRIG sett mej, någonsin!!
Att: men vilken härlig person du är! jag bara älskar din stil åå hela dej!!
åååå va sjöng <3 hihi <3

för mej är det såå svårt att se hur någon kan tycka om mej... GAHHH jag kan inte.. jag är hemsk!! jag vet ju det!! åååå ändå har jag dom finaste människorna i mitt liv <3
Ni är mitt allt <3
Familjen är inte den du föds in i!! det är den du skapar på vägen <3
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: