I'am, I'm Me!!

Wooppah!!

Kategori: Allmänt

Hello Bloggen!!
Tänk vad lite huskurer gör mycket =) för några timmar sedan trodde jag att jag skulle döö åå nu sitter jag åå diggar som faan åå väntar på att ta bussen för att bege mej ut på äventyr!!
till en av mina bästaste!! ska bli himla kul =D
skriver mest här för att fåå tiden att gå lite snabbare hihi ;P
 
sååå, hmmm, tjaa. hihi livet känns nästan toppen just nu!!

åter igen ligger jag lite efter i skolan MEN! jag har hopp om att det kommer
gåå toppen ändå!
Har träffat människor som är sååå mycket smartare än vad jag är hihi ;)
åå förhoppningsvis knytit band för livet!!
AWESOME!!
jag myyser på för fullt!!
 
men, men nog tjat för idag!! ses i dimman folket!
eller snarare min stil: ses på backen folket!!
hahaha
 
 
Hahaha Made när han "försöker" se farlig ut!! haha (hata mej inte för denna bild!)
för övrigt är det ju såå klart hem till honom jag ska nu =)
 
Puss & Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: