I'am, I'm Me!!

Det ska faan bli ett drama fritt 2019!

Kategori: Allmänt

Hej åå hallå!
ja jag kan ju inte be om mer än ett drama fritt 2019..
då 2018 kommer gå till världhistorien som ett av dom värsta åren i mitt liv!
Jag är inte ens ledsen längre.. bara tömd...
jag måste börja rensa ur människor i mitt liv.. jag är helt enkelt för gammal för att orka befinna mej på någon typ av dagis nivå...
Mycket tar emot i mej men det är min överlevnadsinstinkt som säger ifrån nu..

vissa människor tar jag bort ååå det käns fantastiskt bra!
andra känns inte lika bra men jag orkar herlt enkelt inte...
självklart har jag oxå varit dum i huvudet presis som ni! men att skrika skällsord..
där går min gräns!
jag har alltid tyckt att allt går att lösa åå reda ut men inte nu längre...

Att vissa människor anser att dom känner mej såå himla bra... jag skulle verkligen vilja veta hur man kan anse det... man känner mej bättre än vad jag gör själv.. hmmm får inte riktigt ihop det..
åååå att bli ställd mot väggen om mina framtidsplaner och mitt mående är inte okej att bara komma med helt plötsligt, för helt jävla ärligt nu! hur kan du/ni veta vad jag tänker när jag aldrig pratar om det...

Klart som faan att jag har framtidsplaner!
något jag har drömt om länge är att utbilda mej till socialpedagog och jobba med unga missbrukare... TADAAAA!!! vilken chock va!! detta vet ju dom som FAKTISKT känner mej liite om!
något som inte någon vet om är att jag oxå har en dröm om att bli bagare!
kan även tänka mej barn i min framtid!
ojoj smäll på smäll här!!
jag sitter inte bara hemma drömlös!

Jag har ett psyke som just nu sätter en del käppar i hjulen för mej..
men vet ni vad! jag är under utredning! åå jag som alla andra kommer att må bra åå nå mina drömmar en vacker dag! även om jag måste byta stad!
Träning är centralt i mitt liv, JAG ÄLSKART!
det ligger oxå en remiss om yoga som väntar på mej då jag behöver lära mej att slappna av och trivas i min kropp :)

Jag vet inte riktigt vad jag gör för att folk ska tycka det är okej att klanka ner på mitt liv..
jag lever! är inte det bra nog!
jag kämpar varje dag med att utmana mej själv för att komma vidare..
det är inte superlätt MEN jag gör det!
Jag sitter inte på min feta röv åå tycket att alla andras liv är sämre än mitt...
för helt ärligt så har jag ingen aning om hur ni lever.. åå just nu bryr jag mej inte heller!
är bara såå jävla trött på att folk tydligen vet såå jävla mycket!

Lämna mej åå mitt ifred! jag lägger mej inte i ert!

ett rykte som sprids nu är att jag skulle ha skadat någon fysiskt!! SNÄLLA!
Jaa det va otroligt dumt av mej att råka röra dej, men slå!! kom igen!!
kanske borde du se liite på dej själv oxå... varken du eller jag är någon typ av änglar..
kan inte säga såå mycket mer om det mer än att ni som känner mej, ni känner mej!
Att bli kallad hora osv är inte okej i min värld! det är att sjunka otroligt lågt...
jaja nog om det!

Jag gör en tabbe åter igen... jag litar åå tycker om helt fel människor..
varför lär jag mej aldrig!
därför har jag nu kommit fram till att jag hellre är ensam!
det blir faan så mycket lättare då!
 
har oxå kommit på att jag måste börja skriva igen!
bara att få skriva dessa rader mår jag mycket bättre av :)
åter till min MUSIK!!! <3

nu har jag inte tid att sitta här åå tjata mer... måste komma igång med dagen åå förhoppningsvis få hämta PAKET :D
woop woooppppp!!

På återseende hörrni ;)
Puss åå Kraam

(klaga gärna såå mycket ni vill på min stavning osv... jag skriver som jag tänker! ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!

    Kämpa du är en stark och trevlig tjej, som jag minns dig. Vet inte nått om din situation idag men tror och hoppas att 2019 blir ett fantastiskt år för dig.

    2019-01-03 | 17:48:40

Kommentera inlägget här: