I'am, I'm Me!!

En Dröm, En Resa & ytterligare har en Sommar Passerat..

Kategori: Allmänt

Ohoj!! 
Denna gång har jag medvetet inte skrivit på länge... ;b
haft för mycket med att krascha mitt psyke & min kropp hahaha
"Återfall" till 1000, en spräckt armbåge & mosade knän, min höft har fyllt 100år & min rygg har begått självmord!
(snälla ta mitt tips på allvar! Cykla inte på fyllan, gå inte där trottoarkanterna är för höga, akta dej för blöta löv, försök inte sitta på räcken & nu när vintern kommer: lås in dej för faan!! Dvs, om du är lika jävla klumpig som jag ;)
Livet är underbart faan!!! hehe
 
Tror mitt undermedvetna försöker säga mej nått, hmmm... har så otroligt mycket skumma drömmar där särskilt en person dyker upp hela tiden... ni vet, när man vaknar upp & inte riktigt vet om man drömde lr ej,
tänk er det varenda jävla morron!! inte konstigt att man blir psycho!!
haha skummt, skummt!!! men måste erkänna att det är lite spännande ibland oxå haha ;b
 
 Känns sjukt skummt att sommaren redan passerat, dvs då det faktiskt var sommar & inte bara en jävla massa regn!!
Vad Fann har man gjort?? Jo: varit lika jävla misserabel & arbetslös som alltid, Det suger!!
Visst jag heter inte Bengt, är inte 55 & har inte jobbat i 30år, men jag är en jävel på att svetsa för det!!
så det så!! det är väll kanske det ända jag kan, men är jävligt glad för att jag kan nått :D
men blir väll till att sadla om där oxå, dra iväg & plugga nått på annan ort...
För jag vill inte bli kvar i Örebro!!!
 
Har ju äntligen varit på besök i den underbara staden: Halmstad :D
Awesome!! Då jag tjatat om att jag vill flytta dit i alldeles för många år var det min lilla Jackie som kom på att vi skulle åka dit & hällsa på i hopp om att jag skulle ändra mej & bli Kvar I Örebro, Oj så fel du hade Gumman hihi <3
 
 
En otroligt vacker stad!! Mycket trevliga människor!! =D
& självklart nära till min passion: HAVET!!!!
 
Var ju iväg som vanligt på Close-up båten med Thess & massa trevligt folk & ramla runt haha
Awsome som alltid!!! Hur i Helvete kan vi bli så jävla fulla??
Varge gång?? ahahaha att man aldrig lär sej hoho ;)
 

 
 Ja vad kan man säga, sommaren flög förbi, mycket kännslomässigt kaos, Alldeles för mycket alkohol intag, men är välldigt glad att jag har fått träffat alla trevliga människor jag har stöttpå, & delat massa skratt med er! det är helt klart guld värt!!
På återseende faan ;b
 
Finns så mycket mer att skriva om, men det får bli senare för nu blev jag rastlös &
måste därför ta & riva lägenheten så jag har nått att städa upp senare hehe
 
Ta nu hand om er & era nära, så hörs vi snart!!
Puss & Kraam
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: