I'am, I'm Me!!

Trallallaaa!!

Kategori: Allmänt

Go' morron!!!
Idag har jag på känn att det kan bli en bra dag =) hihihi
I tisdags/onsdags var det inte så bra haha alldeles för mycket spritintag (ber om ursäkt om jag var jobbig haha) & helt plötsligt kommer man på den briljanta iden om att man ska vara vaken till mötet på ams kl 11 på onsdagen =S
Yeah right!! det gick ju åt helvete haha!!
Men, men nya tag! ny start!!
Ska försöka ta det lungt på alkohol fronten ett tag fram över!
 Blir SRF att se fram emot hihi!!
japp jag har biljett!! fasst jag igentligen int har råd haha men vägrar
missa Twisted Sister & Mötley <3
kommer bli awsome!!

Så vad står på agendan idag då:
jo jag ska upp på stan & påanmäla mej på ams igen, fixa present till min lilla Mormor <3
Som jag totalt glömde bort att ringa igår =( då jag var barnvakt hela dagen <3
villket jag ska vara några timmar idag oxå tihihi
Till Lilla Thindra <3 hon är ju såå söt!!
& välldigt ärlig haha hellt plötsligt (i går) tittar hon på mej, ler & säger att jag är välldigt bra på att vakta folk hihihi <3 ungar!!
Är helt farsinerad över att favorit filmen är Titanic & att hon ville äta blodpudding med mej (aldrig i livet!!) haha
men det blev det hederliga: Pasta & köttbullar!
Idag ska vi dansa & leka hihi ska bli kanon kul =)



otroligt gammal bild!! men jag diggar den hihi <3


& nu då, va faan!! jävla försäljare!! sluta ring till mej!! jag vet att jag är en "önske kund" för att jag inte kan säga nej!! men ändå!! jag är även arbetslös & tycker om att sova!!
IDIOTER!!!
Jag är inte intresserad av illustrerad vetanska lr va fan det heter!! & heller inte allt annat skit ni vill pracka på mej!!
Låt mej va!!
ahahahahahaha *bitter*

Näpp nu ska jag ta en dusch & fixa lite =)
hörs snart igen!!

Puss & Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: