I'am, I'm Me!!

Helt glömt bort =S

Kategori: Allmänt

Jäklar!!! bloggen!! har ju glömt bort & hur bra det känns att skriva av sej hihi ;b
Allt för länge sedan nu ju!!! fan!!
såååå, vad har hänt???
allt & inget haha, nää mycke har ju så klart hänt =)
har jobbat, slutat jobbat & tröttnat på det mästa =S
är rastlösare än någonsin!!! jag vill sååå mycket men har fastnat i ett hål =S som gör att istället för att ta tag i skiten så hittar jag på satyg hihi ;)
blir någon annan för en stund =) I like it!!!
visst strular jag till det, (men det är ju inget ovanligt vad gäller mej haha)
men å andra sidan så måste man ju leva för stunden, eller??
Känner att jag blir värre än någonsin, jag vill, jag vill, jag vill sååå jävla mycket,
det tar dö på mej!! känner mej fången i mej själv igen, gillar det inte!!!
Går tbx till gammla vanor igen, inte bra LINDA!!!
Det är allt för lätt att hamna hos gammla "vänner", sånna som man ska bryta med totalt,
men det är en trygghet, så..... vad gör man??
jo man går tbx =S
& blir värre än någon sin!!!!




Nu cigg & grogg ;b

Puss & Kraam!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: