I'am, I'm Me!!

En helg som många andra ;D

Kategori: Allmänt

Jaha då har ytterligare en helg passerat, en riktigt kul helg faktiskt =)
har inte skrattat så mycket på länge hihi

I fredags hade jag ju Thindra några timmar igen <3
underbara unge!!



Har dock kommit på att jag måste jobba tillbax mitt barnasinne hihi
där står vi & dansar, & jag tycker det är pinsamt hahahaha va fan!! villken tönt man är!!
är ju för sjutton bara att släppa loss & bara vara =)
tror inte en 6åring bryr sej om om man kan dansa lr inte!! hihi

Sen blev det myspys med nallar, massa nallar!! =)


Behövde en ram så fick låna Thindras björn =)


mys mys =)

Sen mot kvällen blev det vin & goda vänners sällskap <3


Okej det blev mer än vin hihi
dock var jag vaken till 10 på lördagsmorronen!! inte bra!!
Däcka under köksbordet =S
snacka om gammalt mönster!!
Farligt, Farligt!!

Sen blev det lördag!!
Grabbkväll & UFC =) riktigt kul faktiskt!!
JAG vill prova!!! hihi
& vet ni vad!! hihi ;b
jag drack inte!! så här i efterhand är jag riktigt stolt över mej själv hihi
jag menar det är ju jag & jag kan ju inte, inte dricka eller hur??
men tydligen hihi =D
ja visst det är en kväll men det är ett stort steg =)
 
Sen blev det lite kaos då drog vi hem till mej istället
där skrattfesten fortsatte thihihi

tihihi va söta dom är hoho <3

& igår var jag hemma i Frövi!
middag hos Mammsen & Steffen <3
träffa mina underbara syskon mfl hihi riktigt mysigt =)
sen en sväng till lilla Mormor <3
Fick även prata med Farmor <3
jaaa gårdagen var underbar =) förutom att man var "tvungen" att åka till frövi då hihi ;b

nää nu måste jag sätta lite fart!!
får skriva mer skit sen hihi ;)

Puss & Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: