I'am, I'm Me!!

Villken Härlig Dag!

Kategori: Allmänt

Dagen börjar med att klockan ringer (allt för tidigt)!!
kallt i hela lägenheten, vill inte gå upp ur min varma säng!!
två små rumpor som är hungriga, snoozar en stund, nopp dax att kliva upp så jag kommer
i tid till mötet....

Tar bussen upp på stan, träffar en mycket trevlig dam i busskuren som jag så klart delar min kärlek till elvis med =) riktigt prat glad va hon (saknar min mormor <3 hihi) berättar att hon van 50 000kr på lotto för 14dagar sedan,
och vad hon gjort/ska göra med pengarna... såå kul att höra att en människa som behöver pengar faktiskt vinner!
hellt underbart =) blir genas på bättre humör!!

Kommer i tid till mötet med min jobb coach, haha klockren han är haha
har ju sedan en tid till baka börjat på folkuniversitetet, villket betyder att 1gång i veckan går jag på "gruppmöten"
och en gång i veckan träffar jag min coach.. riktigt kul faktiskt!! =D

Sedan va det dax att ta sej hem igen, brukar vilja gå men i dag är det as kallt så tog bussen..
i busskurn träffar jag Linda (hihi) en mycket trevlig tjej som oxå hon börjar spontan snacka med mej =)
villken kul dag, händer inte så ofta att folk vågar prata med mej, dom stirrar mest haha...
blev bara på så bra humör =D kul vad människor påverkar varandra ibland...

____________________________________________________________________________________________

Har ju åter igen varit skit dålig på att blogga, men ska komma igång med det nu..
på sista tiden har jag mått bra =) många förändringar har skett <3
tror jag börjar ta livet på lite mer allvar nu, kunde ju behövas ;)

Fått upp kontakten med gammla vänner igen =)




Har även fått bätre kontakt med andra vänner <3

Just nu känns livet hellt underbart, men jag har som alla andra att det går i vågor..
men just nu, i denna stund känns allt bra <3
och jag ska försöka hålla i det hela dagen!!!!

Dock ska jag ju på ett "möte" till, får se vad resultatet blir :S
känns inte bra, men det gjorde det ju inte förra veckan heller hihi
kanske kommer ett "klago" inlägg ikväll.. lr så har Linda varit duktig ;)

Puss & Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: