I'am, I'm Me!!

Skogsmulle, hell yeah!!!

Kategori: Allmänt

Svaaamp!!



Lite av hela "fångsten" hihi

japp jag, yster & bejbii bror va ute i skogen igår & plocka svamp =)
nopp jag e ingen skogsmulle, trode jag skulle bryta foten typ 500ggr, kände mej som en klumpig
knubbsäl.. Igen!!! men visst va det mysigt oxå, kull att ömgås med mina älskade syskon <3
u are my  everything! love u so <3

Hade min lilla mosing här ons-tors... såå myssss!!



Smile =)

På torsdags morgonen kom yster med frulle mmmuuumms...
sen begav vi oss mot frövi, sen ut i skogen, sen rensade jag & mammsing svamp =)
sen begav jag och bror oss mot Örebro (tack bejbii för att du tog mej hem hihi ;)

I dag är det fredag, och ingenting planerat...
fick dock en halv hjärtinfarkt när bejbiis polare tog upp mej på fb för att berätta att han & bror
kört in i ett staket, vidare in i en stubbe voltat lite, men det va okej med dom..
bhuuu va rädd jag blev, visade sej att dom fått slad & kört in i någons trädgård..
allt hade gått bra, inga skador på någon av dem men bilen va kvaddad..
fyyy stackars grabbar!! men bejbii har körkortet i behåll & allt verkar lösa sej till det bästa

.. Måste få klaga på jävla försäkringskassan, 249kr fick jag denna månad!!! hej vräkning & kronofogden.. som tur är så har jag en underbar karl <3 kunde betala lite räkningar... Har ingen ork att bråka med skiten längre!
jag ger upp nu!!
vi ses i mitt älgtorn!!!

 nu ska jag dricka kaffe med Sofi =)

Puss & Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: