I'am, I'm Me!!

Rädsla..

Kategori: Allmänt

MMMMMMmmmm du skrämde mej rejält din jävul!!
men du är inte det ända som skrämt mej & inte heller det/n första!!
så kom du bara, jag har värre att handskas med, du vill ge mej kuk en mörk natt utanför Ica??
i dessa tider blir man rädd när man får det skrivet på Fb av en främling, jag blev, blev du??
jag blir såå jävla förbannad!! ett av mina <3 bor nära Ica (även jag) men våga röra mitt <3!!
& efter det hade allt blivigt "hot" så det tar jag personligen om det skulle hända!!

Nu, låt mej berätta om vad som skrämmer mej!!
det är ingenting som jag låter någon förstå riktigt, det är MIN!! min egen rädsla..
panikattackerna är tbx, sover med tänt överallt!! vaknar skrikandes, gråtandes, hatar, bara hatar... 
hatar DEJ!! du som gjorde mitt liv till ett helvete, i en mörk gränd en natt är det dej jag möter.. även om verkligheten visar annat..
där av mitt hat, mot människor som lever bra på att andra far dåligt..
tror att pengar löser allt.. "här har du 500, det som hände igår är våran hemlighet, OKEJ?"

är man liten & inte riktigt förstår: så visst, ja tack...

Kom du, din fega fan!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: