I'am, I'm Me!!

Kärlek, Myspys & påhopp....

Kategori: Allmänt


Mamma & Bäbis <3 <3 (Meee & Pelle)

Nu ha det tagit sån där jävla tid för mej att blogga igen =S mycket har hänt...
måste bara skriva hur otroligt lyckligt lottad jag är som har mina älsklingar <3





Det bästa som finns, Älskar er massor <3
___________________________________________________________________________

Hmm ja vad har hant mer, mycket festande, alldeles för mycket dricka, mycket mys pys & mycket konstigheter.

Ifredags va jag på julbord med <3s jobb, mycket mysigt & gott ;)
har aldrig varit på något sånt där, så det va en upplevelse =) med den bästa julshowen ever!!!
fashion pack!!!
hihi sååå jävla kul att se, åååå allt va så mysigt & trevligt & kul
ända tills jag blir "påhoppad" i rökrumet av en dam jag GILLADE innan det, absolut inte längre!!!

Hon: har du legat med min man??
Jag: öäöä nejj han e ju lika gammal som min pappa (uuuuuuuuu)
Hon: Mm precis
Jag: vadå? menar du att jag legat med min pappa??
Hon: det va ju inte det jag sa

sen drog det på vidare om att jag hånglat med hennes man & planerat framtidsplaner med han på en fest i somras, & att vi låg med varandra när jag va på jobb i sthlm OSV...
 avslutningsvis:
hon: hade du med dej din dator i sthlm??
jag: ja
hon: Mm just det......

sen va hon tvungen att gå då vakten sagt till två ggr...

öööööö så har sitter man nu, inget av det hon fått för sej stämmer ju för i helvete, & vad säger HAN personen i fråga som höll sej undan... gett upp? holler med?? WTF!!!!
GET A GRIP!!
folk för fan!!!!! det e inte mitt problem om ni inte kan lita på varandra!!!
dessutom e jag tillsamans med hans ARBETSKAMRAT!! vet inte villken värld ni lever i men jag lever inte i den... Otrohet är åt helvete fel!!
 aja ska bli kul att se hur detta slutar.....

det va fredagen, i lördags va vi på spelning på clubb 700, inte min musik men <3 gillar det så jag va med =)
blev utstirrad av idioter jag aldrig sätt förut, kul kul...
sen skulle vi in på virus men kön va lång så vi drog hem =)

vaknar upp på sönagen & är sjuk... odsen denna helg ville inte va på min sida..
men det va en underbar helg ändå.. fick vara med nära & kära (&idioter) och bara ha trevligt <3

Soffan på detta!!

Puss & Kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: