I'am, I'm Me!!

*fuck*

Kategori: Allmänt

Jag vet inte villka som läser in blogg...
jag bryr mej inte...
tycker det e jätte kul att jag har läsare...
för bloggar man så vill man väll att folk ska veta lite mer vem man är, lr??

Jag vet inte vem jag är, jag har tappat bort mej igen...
tar alkohol som töst, för att bli den jag inte vill vara, me den ända jag känner igen...
det e tryggt... folk känner mej som den person jag blir då....
men hellt ärligt, jag vet inte vad jag gör då...
spellar ingen roll hur mycket jag har druckigt... 
jag blir bara mer vågad och med det rätt knäpp...
för att sedan vakna upp med min vardagliga ångest som är tusen gånger värre...
sakre jag gör på fyllan är saker jag aldrig skulle göra nykter,
jag e för tillbakadragen, litar inte på folk, inte på mej själv.....

jag e så jävla trött på mej nu.... 
självklart har jag gjort bort mej igen...
hellt sjukt, jag fattar inte vad som hände lr hur jag lyckas..
men jag kan inte göra det ogjort nu...
antar att det e rätt kört... igen.... 

tänker inte skratta, tänker inte gråta, 
jag tänker dricka lite... för jag ska ju kolla på Beniz & hans band 
som spelar ikväll :) 
åå vad jag inte vet om jag orkar, men jag kan inte sitta här...
då blir jag galen.....
men jag vet inte om jag klarar av att vara bland folk....
min ångest har varit jävlig denna vecka....
jag drar mej undan,jag vill inte prata, jag gråter mej till söms,
förutom igår då jag slockna totalt, hellt väck, som om jag hade fått ett slag i bakhuvet...
det va läskigt, jag sover bara så när jag har tagit mina sömntabletter....
vaknar upp och fattar ingenting... hmmm.....
jag kan inte förklara, mer än att fan va jag önskar att jag inte hade somnat...

I need my friends now.... någon som kan säga att allt löser sej...
någon som kan få mej på andra tankar... 
någon som känner mej som den jag är...
som vet hur jag funkar... 
jag faller i bitar igen... 
det e mitt eget fel... mitt psyke går sönder igen....
jag pallar inte det här....
jag ger upp igen.................... 
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: