I'am, I'm Me!!

<3

Kategori: Allmänt

Då e det snart helg igen =) najs...
blir nog rätt lungt dock...
Kickan kommer hit imorron & då blir det lite dricka av...
ska bli skoj, har ju inte träffats på ett tag nu =(
så kanske Thess kommer om hon känner sej bättre *hoppas* =)

så öppnar ju Virus på lördag =) wii äntligen...
men jag kommer nog hålla mej hemma, ska ju upp på söndag och stå i en kiosk :)
tråkigt att missa det... men jag har lovat =)

förra lördagen vart ju skit najs ju... va såå dålig men jag kom igång...
kul att ta en öl me kuzzin... dock så va jag tvungen att berätta en sak för henne innan vi gick in
på rock baren... *förlåt stumpan* men jag kan inte gå runt och veta en sån sak och inte säga det till dej..
killar e svin! det va ju ingen nyhet...
men vi hade kul ändå... =)
sen vart vi fler =)
sen gick vi in på Liqid... oxå najs :)
sen drog jag och Nicklas till O'learys...
där jag skulle träffa Made... som va rätt så dragen hihi
det va super najs iaf...
mycket trevlig lördag & söndag ;)

hmmm veckan då..
lika tråkig som vanligt...
va ute en sväng i tisdags, det va trevligt, vart dock nekad till att köpa öl på Liqid (vet ej varför då jag bara hade druckit några öl och va inte särskilt full) så jag gick hem!
iskallt! i linne... inte konstigt att jag e förkyld nu :S

ååå jag måsta fixa flytt kartonger nu!!
jag vill packa... och jag får kartonger av Linn men det verkar jäkligt
att hitta någon med bil denna helg =(
men jag ger inte upp än!!
snart flyttar jag =D wwiiiiiiii....
dock får jag passa på att blogga nu, för jag kommer nog inte kunna göra det på ett tag
då jag inte har någon dator =(
men men jag klarar mej... det har jag ju gjort förr ;)

nepp dax att hämta tvätt :S kuuulll !!!!

Pussar & Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: