I'am, I'm Me!!

Snälla...

Kategori: Allmänt

Jaha då ve man hemma i stan igen då...
efter en toppen helg i Gbg =) såå jäkla najs....
vart dock lite för berusad i fredags =S haha ovanligt...
så lördagen va hård hehe men det spelade ingen roll...
toppen människor va man omringad av så det flöt på skit bra =)
hoppas ni verkligen kommer till Örebro sen =D
Tack så mycket Fredrik & Danne för en underbar helg!! =D

så kommer man "hem" hit.....
stinker as!
det e ju välldigt svårt att tömma kattlåderna och typ damsuga osv....
lite träligt faktiskt... + att jag vaknar i dag och ska koka kaffe som jag alltid gör...
tro på fan att kaffet e slut... ååå va grinig jag blev..
mitt morron humör (när jag inte vill gå upp) är ju kanske inte det bästa.....
men, men jag drar till Frövi idag... ska hjälpa syrran i huset och ömgås lite =)
(om hon minns det vill säga haha ;)

ojoj... villken vecka detta kommer bli då haha...
har redan planerat in någe varge dag... =S hihi
skönt... kan inte bara sitta här och ruttna.....

wii jag ska ju på srf kryssningen =)
fan va najs....
får dock lite panik över hur jag ska ta mej dit... tror jag vill åka anslutnings bussen....
känns säkrast... då kommer man dit man ska & hem igen hihi ;)
fan nu vill jag så där mycket igen... haha hur ska detta sluta??
jag räknar dagarna, snart så är det dax =)
wiiii villken lättnad!! mitt eget hem...
äntligen... för just nu har jag verkligen inget, som det känns....
jag måste införskaffa flytt lådor nu... så jag kan packa ner allt mitt skit =S
hehe fan va prylar jag har alltså... haha jag tror jag flyttar hellt själv haha
jag vill inte ha någon hjälp hihi för jag skäms hahaha

nepp nu ska jag pyssla lite...
puss & kram

Kommentarer

  • Linn säger:

    Om du vill ha flyttlådor är det bara att hojta, jag har ju precis flyttat så jag har massor!

    2009-09-12 | 00:13:48
    Bloggadress: http://linnlimpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: