I'am, I'm Me!!

¤aaaaa¤

Kategori: Allmänt

Fan va najs det blev igår då =)
träffa jätte många gammla "kändisar"...
och så mycket frövibor har jag nog aldrig sett på samma ställe...
såå najs :) och fan va duktiga dom är! åå fan vilkan snygg gitarr Håkan har...
jap jag trivdes som ett litet barn..
kul att gå dit med Syrran, Henrik & Linda =)
kul att Anna & Krille kom dit också.. har ju inte träffat dom på as länge....

_________________________________________________________

nu sitter jag hemma med ett glas vin... Igen... jag vet inte hur allt kommer
sluta denna gång....
jag känner mej själv...
jag bygger på min mur igen... jag vill inte det...
jag vill riva den!
men det e tryggt att ha den där...
jag kan inte hjälpa det...
jag ger upp....
tar min alkohol och glömmer för en stund....
Det e jag hellt enkelt...
jag kan inte, kan inte berätta för dej, på ett sätt som du skulle förstå...
jag förstår knappt själv...
så jag tror det e kört...

Förlåt mej........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: