I'am, I'm Me!!

Dumhet..

Kategori: Allmänt

oj oj haha nu va det länge sedan man skrev några rader här....

har ju äntligen flyttat =) trivs som fan!!
+ att jag började den efterlängtade svetsutbildningen idag =) wii äntligen
kommer man ha någe att göra under dagarna =D Love it!!!!!!
mys att vara där igen =) idag va jag inte där länge dock...
fick skriva lite, lätt :) jag har ju redan gjort dom...
sen bar det iväg till sjukhuset med mamma, syrran & nilla =)
hemsk upplevelse =( och ännu värre blir det.......
sen va vi på kinamuren och käka, då kom jenny och gjorde oss sällskap också...
mys mys.....

inte mycket har hänt under dessa tre veckor mer än att jag har flyttat =)
och varit på Srf kryssningen =)
mycket trevligt grabbar hehe
annars har det varit rätt dött.......

________________________________________________________________________________________

dock har jag ett jobbigt beslut att fatta tills på fredag =S
det driver mej till vansinne.... jag e inte mer än mänsklig,
men fan va jag önskar att jag va mer känslokall just i denna situation...
jag e livrädd..... jag vet inte hur jag ska säga att det faktiskt e som det e nu...
hur jag än vrider och vänder på det kommer jag förlora någon som betyder mycket för mej...
jag kan inte vara så jävlig att jag sitter på den här hemligheten...
den kommer ju aldrig att försvinna...
jag är för ärlig för att inte säga någe, dumtärlig, jag kommer att förlora...
förlora nått som kanske kunde ha blivit toppen :( allt pga min egen dumhet....
och så du då, As ;) är det ens värt någe att säga nått till dej??
hmmmmm.... du som har varit SÅÅ trevlig på sista tiden!! INTE!!!
och inte en susning om nått har du!!!!!! fy fan!!
 
jag e rädd... jag vet inte om jag törs göra detta...
varken det ena lr det andra...
jag vill lägga mej ner och bara dö!!
lr vakna upp och få veta att allt bara va en dröm...
jag vill inte vara mej just nu.....
jag vill inte vara ensam, men jag vill heller inte vara med någon....
jag vill prata, ha hjälp, men ingen mer än jag kan hjälpa mej....
det är upp till mej nu...
='(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: