I'am, I'm Me!!

Lyckat :D

Kategori: Allmänt

Absolut, jag e super nöjd över fredagens "lilla" halloween party här =D
mycket alkohol & lagom me folk, roliga diskutioner och "pinsamma" händelser ;)
pinsamma men behövliga, feg som man e...... *tackar så mycket* ;D
och tackar för sällskapet alla mys människor =D

___________________________________________________________________________________________

och apropå det...
inbjudningar skicka jag till några som jag inte trodde skulle se "inbjudan" på msn....
och ja absolut är det "det" som stör mej... då jag alltid ställt upp för dej när dom inte ville ha dej med...
sorry det e den tråkiga sanningen, du har kanske inte varit så omtyckt som du tror när det gäller dom mäniskorna.... så självklart blir jag besviken när du samma dag hör av dej nyfiket och undrar om min
"situation" och när jag svarar och frågar vad du ska gö under kvällen så svarar du inte och hör heller inte av dej någe mer över huvud taget.... sååå japp jag blev besviken, hur hade inte du reagerat???
men, men jag har fullt upp med mitt, har inte tid med högstadie fasoner, känner mej för gammal för det......
______________________________________________________________________________________________

hehe lördagen va rätt mys den också... förutom att jag inte hade någon större lust att va ute i skogen i kyla och mörker för att skrämma barn haha men, jag hade lovat så vi drog dit och spöka... haha
fick dock panik när vi skulle in i den kolsvarta skogen... NEJ Linda ville inte!! Linda e mörkrädd nå så fruktansvärt!! Fyyyyy.... men jag fick hålla handen :) så jag gick med ändå ;)
brrr kallt va det... hehe och när en flicka börja gråta då va det färdig spökat för min del... hehe
sen bar det av te stan igen, skulle kolla på film men vi somna.. toppen filmer verkligen ;D hihi

och nu e det ny vecka igen.... svetsen går skit bra, trivs som fan med alla trevliga människor =D
kvällarna funkar bättre, jag holler mej sysselsatt så jag slipper tänka så mycket....
bara ca 5veckor kavar sen ska det va över hellt om inte tidigare =D hoppas det.....

jaja nu har jag skrivit lite skit... nu e det dax att fixa till några par örhängen... =D har ju beställningar =D
men först blir det kaffe & cigg.....

puss & kram










Kommentarer

  • Anna säger:

    Nej, aldrig påstått att jag är populär hos dem heller.

    Jag svarade inte för att jag visste knappt hur jag skulle säga det, för jag skulle själv blivit ledsen av det. Så må hända att det var fel av mig.

    Och jag förstår att du inte bjöd mig på halloweengrejjset för det, men det där med msn var bara dålig ursäkt för jag är knappt på msn och du har alltid bjudit mig via sms förr. Men som sagt var förstår att det var pga av det andra. Skrev det på bloggen för att det var trist allt som allt. Så är det, sedan får du väl tro att det är för att gräla om du vill.

    Men saker är som det är. Och klart jag skulle ha reagerat starkt. Jag HAR reagerat starkt när du bjudit Made massa gånger på efterfester o allt när jag varit med honom(för du borde veta att vi umgås en hel del)o inte blivit bjuden när läget inte varit knep mellan oss så. Det känns det också. Så vi är nog lika duktiga kålsupare både du och jag.

    2009-11-02 | 20:45:29
  • Anna säger:

    Och förresten:

    jag har INTE sagt ngt till dem om att jag inte tycker DU skall komma.

    Jag har inget emot dig, även fast vi haft våra duster och har våra olikheter.

    Sedan att jag kanske borde sett till att du kom är en annan femma o möjligen fel av mig. Men det är iaf sanningen.

    2009-11-02 | 21:00:08

Kommentera inlägget här: