I'am, I'm Me!!

Livet....

Kategori: Allmänt

Ja då  sitter man här och funderar över livet....
villka jäkla tvär vändningar det kan ta..
mitt liv idag ser inte ut som det någonsin har gjort, det e så härligt samtidigt som det är så skrämmande...
jag lär mej nya saker om mej själv hela tiden, trodde jag visste en del, men det e sant som dom
säger, jäklar vad man förändras =) för min del hellt klart till det bättre...
kan ju dock aldrig skippa vem jag har varit lr vad jag har gjort, men jag kan lära mej av det...
jag har levt ett liv "full", druckit för att våga, druckit för att glömma, skapat min egen ångest...
idag lever jag mitt liv "nykter" (självklart dricker jag ibland, men det e inte i närheten av mängderna jag har hävit i mej =D) dock så upptäcker jag att jag e välldigt blyg & rädd av mej.. visst kan det vara positivt att jag bryr mej så mycket mer nu, men fan va jobbigt det ska va!! jag vill ju inget hellre än att släppa in människor jag vill ha i mitt liv, jag e bara så rädd för vad dom som inte va med förr ska tycka om den jag va då, för jag kan aldrig hindra att delar av den personen visar sej igen =( jag vill inte det men jag kan inte hindra det...
jag ska försöka, försöka våga, jag vill, jag vill våga visa vem jag e, varför jag har svårt för saker i vissa situationer osv.... jag jobbar på det, det kan det vara värt för jag gillar dej verkligen =)

och så ni, mina änglar!
ni måste förstå att jag mår toppen idag...
jag skulle aldrig göra som jag gjort igen! aldrig utsätta er för det...
men ni måste först att jag inte kan ta att så fort det e nått så tror ni att jag ska gö mej illa..
jag e så mycket starkare än så idag, och jag vill att ni ska veta det! ni borde veta det!
det ni skapar när ni kommer hit och skäller e inget annat än ångest och skuld hos mej och
det e nått jag blir att må dåligt av, tankarna som snurrar går inte ens att beskriva, rädslan att ni ska försvinna ur mitt liv, allt pga mej själv.... det e allt skit som snurrar i mitt huve som gör att jag fortfarande går på "möten".. min rädsla, ångest, skuld allt!!
jag förstår att ni reagerar som ni gör, det e mitt eget fel, men snälla förstå att ni inte behöver oroa er....
jag mår bättre än på länge och jag vill att ni ska göra det oxå!! love u so!!

__________________________________________________________________________________

<3 Sandra, Andreas & lillen
va här idag =) så kul att träffa dom =) va allt för länge sedan... jag måste snart åka ner och hällsa på er!!! pinsamt nog har jag ju inte varit där än, har ju bara gått ca 5 år snart =S fan vad jag hatar att vara pank som en kyrkråtta.... inte ett skit kan man göra... jag vill ha ett jobb nu!! hahaha kanske ska gå klart utbildningen först =) love it soooo trivs fortfarande skit bra =) och hoppas verkligen att min rygg går med på att detta e ett jobb för mej hihi

åååå vad jag längtar till den 4/12 (hela den helgen =D) kommer bli toppen ;D

nepp nu måste jag pyssla lite i hemmet =D först en cigg!!!
Puss & Kram

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: