I'am, I'm Me!!

Let it snow....

Kategori: Allmänt

jaha då va första snön laggd =D mysigt....
snart e julen här också, HATA!!! blir inget särskilt julfirande för min del i år...
e hos mamma på jul, inga julklappar tack! jag har inte råd att köpa några och då vill jag heller inte ha några...
okej?? julen handlar inte om det ändå.....
kussin och jag har kommit på att vi ska ge varandra någe som vi själva har gjort,, haha blir kul....
kan dock inte komma över tanken på att jag hellst av allt skulle vilja vara hemma, me mina kissar och bara låtsas som att det va villken dag som hellst... julen väcker för mycket minnen... minnen jag hells vill glömma....
blir inget jul firande hos farsan iaf... jag har tröttnat nu...

så ligger man hemma och har damp! jag e sjuk så jag fick gå hem ifrån svetsen igår =( inte kul...
jag vill inte missa massor... jag älskar att vara där.. man bara släpper allt för man har så mycket annat att koncentrera sej på =D underbart kul... holler på med MAG nu... inte min favorit... men bra att kunna... =D
blir dock hemma imorron också... måste bli hellt frisk nu... vill inte gå hem därifrån någe mer pga att jag holler på att kolapsa... haha jag måste ha sett död ut.... haha

______________________________________________________________________________

och du: klart vi e lika "dumma" båda två.....
hela situationen är så korkad... jag vart besviken på dej, du på mej osv....
det va dåligt av dej, det va dåligt av mej...
klart jag vet att du ömgås en del med "han" villket jag också gör....
du brukade inte vilja komma på efterfester/vissa fester när jag bodde i markbacken...
jag har faktiskt oftast bjudigt dej... inte senaste tiden för jag trodde inte du va intresserad...
du kan ju höra av dej om du vill ta en kaffe och snacka någon dag...
_______________________________________________________________________________

imorron drar jag till frövi =) det va ett tag sedan... tänkte hällsa på farmor en sväng =)
min goa lilla farmor.... sen på lördag drar hela släkten till dalarna på kalas och dollar store (lr hur fan det stavas)
hoppas bejbi följer med så jag har någon att gå runt och vara lika pank som jag e med hihi
ska faktiskt bli riktigt najs... men på lördag ska jag hem till stan igen...
då har jag varit borta länge nog ;D

dax för cigg =)
puss & kraam

Kommentarer


Kommentera inlägget här: