I'am, I'm Me!!

bla bla bla.....

Kategori: Allmänt

Yes, då har man en planering på svetsen då =D
underbart!! startar med MMA, toppen kul... tror det kan gå fortare en beräknat dock :S
jag kan om jag vill ;b och detta vill jag verkligen.....
så jävla najs att va tbx efter att ha legat hemma sjuk och tråkat...
vad som hände med mina 4 prova på veckor vet jag inte... hmmm de vart 2 1/2 istället =)
inget mej emot =D
frågan: vad vill jag göra när jag blir stor då?? haha, vad vill jag inrikta mej på för jobb...
ojoj... hmmm.... jag vill allt möjligt... bilbygge hehe men det blir nog en fritidssysselsättning haha
vill jag stå i en verkstd hela dagarna?? nej, vill jag ligga i leriga diken?? nej...
hmmm så vad fan vill jag då?? haha inte en aning just nu......

wiii första vita helgen på länge... skönt!! får ju dock skylla på att jag har varit sjuk ;)
va i väg med släkten till Dalarna och firade Moster i lördags.... hahaha fy fan villken släkt jag har hahaha
vi domdera och ropa hej villt på varandra inne på Dollar Store haha och ingen av oss bryr sej ett skvatt om att folk stirrar haha Mormor va sist ut ifrån alla ställen utom Mcdonalds haha typiskt lilla Mormor... måste titta på allt och då menar jag ALLT hahaha fan va ni e underbara!! allihopp!!
haha jag och Allex kommer nog höra små klockor i huvet i ca 3 veckor efter Mammsens raseriutbrott på Steffe i bilen, jävlar va arg hon blev... och jäklar vad vi försökte att holla oss för skratt.. hihi Mammsen lite överreaktion absolut men det va ju toppen att ni blev sams hahahahaha
lämna Frövi ca kvart i 10, va hos Lotta strax efter 15.. mys mys... men va slut jag va när jag kom hem...
Iaf tackar jag för en toppen dag med er allihoppa!! love u sooo <3 

Måndag igen då... en hel vecka till helg... och jävla sjukhus skit!!!
här försöker man av boka tiden för återbesök, men icke, det e ju tydligen såååå jävla viktigt att gå dit och bli
ner tryckt för att man e 23 år och borde veta bättre... tackar! jag fick det slängt i ansiktet när jag låg där och pendla mellan att vara hög & livrädd.. så jag ser sååå mycket fram emot att gå dit imorron, verkligen!!
missar en hel jävla förmiddag bara för det... ni kommer inte att få mej att göra som ni tycker ändå!!
jag har redan förklarat och sagt nej 25ggr.... men jag får väll säga det 25ggr till......

Annars då??
hmmm... vet inte riktigt, mycket känns bra villket inebär att snart kommer något att gå åt helvete,
min vanliga tur... och nu gör jag det igen!! jag ska ju inte tänka så!! kanske kan allt bara få gå bra...
ah jag blir bara såå osäker på så mycket, konstiga tankegångar och en saknad efter något....
jag kan inte riktigt sätta fingret på vad... hmm kanske e det bara en vana...

Gårdagen va jobbig, jag höll mej sysselsatt så jag inte skulle känna skuld lr överhuvudtaget tänka...
varför ska jag ens bry mej, du vet inte ens vart jag bor... jag släpper mer och mer och jag känner mej faktiskt ganska stolt! jag kommer aldrig kunna släppa hellt, vissa bra minnen finns ju faktiskt, men mer än så är det ju inte... jag har iaf kommit dit! jag har andra i mitt liv som jag prioriterar såå mycket mer idag =D
mina änglar! som alltid finns där, och jag kommer alltid finnas där för dom...

Arbetet med min ångest går frammåt, sakta men säkert, arbetet med mina skuldkännslor och samvetet går frammåt, jag har inget att känna skuld för, jag bara e sån, och det funkar inte i längden, jag måste förlåta mej själv... är det någon där ute som vet hur fan man gör det???
allt kommer ta tid, ännu mera tid, jag måste ta till mej att lägga ner den tiden....
just nu har jag ingen lust, jag vill inte gräva upp allt som jag så fint har grävt ner....
börja rota i allt som hänt förr igen... jag kommer gå sönder då...

jaja skönt att skriva lite skit som vanligt :)

(You know I love u sooooo.....)

puss & kraam



Kommentarer


Kommentera inlägget här: