I'am, I'm Me!!

trött på allt!!

Kategori: Allmänt

trött på min booende situation!
trött på vissa människor som man altid ska ställa upp på annars blir det surt!
men när man behöver dom tbx såå.... vart fan e ni???
men nu vet jag iaf villka jag har och villka jag inte har!!!
tro inte att jag ställer upp nästa gång det händer er någe!!!
nu e det bra!!

jag e såå irriterad på massor!!!
den som jag tyvärr fortfarande bor med e full med skit!
han ljuger för mej, och tror inte att jag vet...
men snälla! jag e inte dum! jag fattar! så va för fan ärlig mot mej!
ååååå jag blir galen här! jag vet inte vad jag ska göra.....
tystnaden gör mej galen.....
polarna försvinner mer och mer.....
vad har jag gjort för fel??
jag mår skit nu, e det det som är problemet eller??
e jag för jobbig för er?? tar jag för mycket plats eller??

det är så jävla sant att man får veta villka man har när ens liv går i kras....
ni vet vilka ni är och jag älskar er såå!!!
resten kan ta sin skit och dra åt skogen!

japp lite klago mål måste man få ur sej ibland hahaha.......

snart e det dax för srf... wiii...... och jag har inge pengar, TOPPEN!!!!!

party på lördag, fan va najs det ska bli... ömgås och parta och skratta MEE LIKE IT.....
kan dock gå åt skogen men det får man ta då......

förra helgen va najs =)
hehehe mer än så har ni inte med att göra hehehe
FY linda, inte är du ett helgon inte hahaha
hmmmm.....  (hemlis) ssshhh

nepp nu ska jag röka och sura lite till....
sen ska jag öva, sen ska jag sova.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: