I'am, I'm Me!!

singel igen.....

Kategori: Allmänt

mmm... det blir nog bäst så.... nu måste jag bara hitta ny lya... snacka med soc... pengar & shit....
förlorar min bästa vän på köpet...
men det kan inte hjälpas tyvärr.... hans val inte mitt.....


hatar, panik, ångest, skrik, rädsla.....

går kvällen va mycket trevlig dock... vart så klart as kalas och minns inte
såå mycket detaljer... hehehe men jag vet att jag gjorde bort mej....
Anna gumman! ingenting hände & kommer heller inte att gö det......

fick en jävla lång promenad hem, dom åkte bara förbi fasst jag hade sagt att dom skulle
plocka upp mej men icke... klart man blir förbannad!! skicka dock lite onödiga sms men det 
kan jag inte ändra på tyvärr, jag va full och arg....
men jag hade trevligt sällskap =D haha hur fan dom stog ut med mej det fattar jag inte... hahaha

och jo! det e sant! jag och esa har gjort slut, och han vill att jag flyttar.....
vet inte hur jag känner just nu... press.... måste ju ha en egen lya och det kanske inte 
blir såå lätt.... 
jag hatar! jag ger nu upp!!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: