I'am, I'm Me!!

mitt eget skitsnack....

Kategori: Allmänt

japp nu ska jag fan ta och peppa mej själv.....

ja, jag va skit full
ja, jag utmana mej själv och gav en 18åring en puss (ångest absolut, men fortfarande inget allvarligt)
ja, jag vart fäst vid en gubbe för han va jävligt snäll (men nej inte intresserad som folk tycktes tro,
vi skratta ju och sa att han lika gärna kunde va min morfar)
ja, jag e dum i huvet
ja, jag e jävligt velig när jag inte riktigt vet vad jag vill
ja, jag älskar dej men det räcker kanske inte

nepp jag tänker inte ha mer ångest för den jag är eller vad jag hittar på för dumheter!
det funkar inte! jag e redan självkritisk och jag jobbar på att få bort det....
nej jag tänker inte bära andras skit längre!
jag bär min egen och det är tung nog!
ja, jag har ångest så det skriker, men varför ska jag ta ansvar för din ångest också??
jag e stark, men jag klarar inte det.... och det är jag djupt lessen för......

nej, jag har ingen att prata med, jag känner mej hatad och då stänger jag in mej i min bubbla,
vi går tillbax långt, och det är illa för jag vet att jag har folk att prata med, men det känns illa att
ödsla min skit på dom, därför stänger jag in mej och knaprar piller.......

mina ögon vill inte hänga med och inte min kropp heller....
men detta skulle vara peppande och inte något jävla tycka synd om mej själv!!

jag skiter i allt nu.... låt mej vara och påmin mej inte mer.....
jag kommer sakta men säkert tillbax och vill du inte veta av mej eller vara med så slipper du....
jag vill va med människor som kan ta mej för den jag är!
även när jag e stupfull och gör dumheter...
sådana människor e svåra att hitta, men jag har några, tror jag...
det visar sej nu när jag behöver er..... mina änglar!!
ni känner mej, ni vet att jag e knäpp, ni vet att jag e störd, men vet ni hur nära kanten jag står...
det är vackert här, jag vill alltid stanna här, här e min värld den har jag byggt upp med mina egna händer
och FAN TA den som försöker riva ner den!!

kollat massa lyer i dag och jag får säkert nån av dem men soc måste vara med annars funkar det ju inte =S
ha doc mailat och hoppas på svar snart..... grrr... hoppas, hoppas, vore fan om man skulle behöva vara tvungen att
dra tbx te frövi nu....
har ingen där jag kan prata med.... ir visst har jag det, men dom har tagit så det räcker.......
jag behöver nån, jag spricker snart av min egen ensamhet....
jag diskuterar med mina kissar, men dom förstår ju inte riktigt hahaha

FAN nu såg jag att jag missade en läkar tid idag också....
FAN en till extra utgift!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: