I'am, I'm Me!!

lång tråkigt.....

Kategori: Allmänt

japp. nu har jag tråkigt.....
sitter på utbildningen och försöker få tiden att gå......
ska snart trampa iväg te soc.... kul!!!!
li inte... ska bli intressant och se vad dom kan hjälpa mej med....
har ju inget hem längre.... jag bor men det är inte mitt hem.....
jag måste där ifrån!!! så fort som möjligt!!
har intresse anmält på lägenheter men jag får ju säkert inte en av dom.....
fan att allt ska vara så svårt!!!!

jag vill shoppa, allt!!! saker till srf!!! kläder!!! linser!!! alkohol!!!
haha jag vill ha mycket men jag har inte några pengar till det....
ska ju söka bidrag idag också... wiiii, det e ju så jävla kul
att inte vara självförsörjande.... I HATE IT.....
alltid e det någon jävel som ska bestämma hur mycket man
är värd att få!!!
men jag ska inte klaga för mycket, utan dom hadde jag ju inget allst....

blaj blaj, jag vet inte vad jag ska skriva riktigt... hmmm...
mitt liv e skit, jag saknar mina vänner, jag saknar mina kissar,
jag saknar att ha något som e trygghet, jag saknar min familj,
jag saknar min frihet!!!

frihet är viktigt för mej... jag hatar att känna mej fången,
och det gör jag just nu, men jag ska bryta mej loss!!!!!
det har jag gjort förr men då drunknade jag i alkohol och
det ska jag inte göra nu!!!
nepp det livet är gammalt jag har vunnit över mitt beroende
men jag vet att det är lätt att falla tilbaka... och det kämpar jag
för att inte göra!!

jag vill te srf nu!!
jag längtar sååå... komma bort i från allt för ett tag....
UNDERBART!!!!!

och så drar jag antagligen te peace & love också =D
wiii Mötley Crue!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: