I'am, I'm Me!!

hatar, hatar inte.....

Kategori: Allmänt

låt mej berätta lite om min syster Frida.... hon e världens bästa syster och självklart älskar jag henne....
men i går lät jag henne få veta att jag även hatar henne.....
hon har ett behov av att alltid vara över mej, trycka ner mej, tror sej veta exakt hur jag mår och funkar osv....
jag säger bara: ta dej i röven syrran! du känner mej ja...
men inte så väl som du tror!

allt började med att jag fick reda på att hon skulle "sänka" en kille
som jag råkar ha varit med för längesedan, villket jag min idiot berättade för syrran
och sa att hon absolut inte behöver prata om det, eftersom att jag tycker att han e skit snygg
och inte riktigt fatta att det hade hänt haha så det va en pinsam situation hehe.....
så hon använde ju så klart det i ansiktet på den här killen IGEN! ja det har hänt förut också.....
men det e gammalt och glömt, jag och dom grabbarna skrattar åt det idag haha.....
men iafl min syster är inte smidig, så jag vart skit besviken på henne och gick ut....

senare bråka/diskutera jag men Esa och allt sprack.... då kunde jag inte
hålla tillbaka tårarna så jag stört böla... syrran och björna satte sej med mej i köket och snacka.....
självklart kommer jag och syrran in på vad hon hade gjort och blev osams.....
hon kan vara så fruktansvärt elak (jag åckså) men i går fick jag nog när hon börja sitt
snack om hur jag fungerar, hur jag tänker hur lik mamma jag e osv, så till sist
böjde jag mej fram och sa: du, jag hatar dej.... sen gick jag ut igen......
ååå tro mej just då hatade jag henne för hur hon höll på, jag trode faktiskt att
jag skulle gå sönder... så där kom det... å tyst blev hon......
men senare under kvällen kom det tillbaka... på festen passerar hon mej
och säger: du, jag hatar dej med.......
trvlig valborg, absolut.....
och så kan man ju säga hela saningen om man nu ska snacka med någon som
sen smsar till mej.... SYRRAN!!!!!!!

situationen med esa är ännu värre, men allt e ju mitt fel! å me tanke på hur tjurig jag är jämt så hadde han ju inte ens blivit tillsamman med mej osv, och det värsta av allt! efter att vi gjort slut fick jag
ett sms och då sa han: är det nästa gren du ska hoppa till eller??
jag har aldrig varit särskilt lösaktig av mej, såå tro mej det tog.....
jag vill inte vara med någon som tror någe sånt om mej, man ska fan
inte häva ur sej saker man inte har en aning om... ta reda på fakta för fan!!!!
nej! mina känslor försvan ännu mer.......

och nu sitter jag här.... själv.... fundersam.... lite ångest, men inte särskilt mycket, hatad, förstörd, svag,
med gråten i halsen & skakar i hela kroppen.....
esa drog tillbaka till frövi, det va skönt, jag vill inte se honom just nu.....
jag vill vara ensam! men ändå inte, jag dalar neråt igen.... jag måste vända om innan
jag når botten.......... men jag vet inte om jag orkar..........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: