I'am, I'm Me!!

.............

Kategori: Allmänt

tankarna snurrar just nu mer än någonsin.....

hade en kul kväll igår dock =D
trevligt på 30års festen synd att jag banga mc-haket (förlåt anna gumman) men jag mår ju bra idag så det va nog bäst hehe....
sprang förbi elvis, har inte varit där på år och dag det va mycket trevligt faktiskt =D chefen där e ju
såå snäll och trevlig......
sen bar det iväg hemmåt.... skönt med en promenad faktiskt....

idag har jag inte gjort ett piss, bara slappat och tagit det lungt har dock varit hungrig hela dagen..hmmm...
ensam e jag fortfarande... skööönt.....
har kollat lite places idag... finns en del faktiskt... hmmmmmmm

faannn.... jag har bestält linser och lös hår.... hahahaha onödigt linda!!!
men jag fick ett ryck och hellt plötsligt hade jag skikat ordern... hihihi blir spännande... =D
och snart kommer mina prylar ifrån H&M =D +biljetten till Sweden Rock wiiii....

mycket skit jag skriver haha
hur mår jag igentligen....???...
hellt ärligt så mår jag piss.... men jag e en envis jävel så jag klarar mej nog.....
måste ta å besluta hur jag vill göra med mitt liv.... måste sluta tänka på andra i första hand jämt.....
nu måste jag verkligen tänka på mej och vad jag vill....... sorry om det låter ego men så e det!!!

nepp nu ska jag ta ett bad sen ska jag virra runt lite sen ska jag kolla på film =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: