I'am, I'm Me!!

att fylla år........

Kategori: Allmänt

japp imorron va det dax att bli ett år äldre igen......
vad har jag lärt mej då??
haha inget nytt... killar e skit när det kommer till känslor som vanligt......
inte kan man prata och inte fan kan man visa någe heller....
man e väll två i ett förhållande lr har jag miss upp fattat det hela??
ah i mitt fall e jag ensam i mina förhållanden iafl......
men nu va det slut och det kanske är bäst, jag vet faktiskt inte....
jag ska nog holla mej till mej själv och inte släppa in någon någe mer.....
det gör alldeles för ont och inte fan e det värt det.......
nepp..... jag tycker ju personligen att massa saker e olösta men det verkar inte han tycka...
så vad fan gör man??

visning på lya på måndag, känns konstigt, men jag måste ju,
+ att jag ska på 2 till........

snart dax för srf också... då jävlar ska jag leva som aldrig för!
vara mej själv och bara må bra =D
sitta vid tältet och bara ömgås med folk.. fan va najs =D
dvs om jag äns kommer så långt.....

jag vill just nu bara lägga mej ner och aldrig mer vakna.....
vore nog bäst för alla............................

Kommentarer


Kommentera inlägget här: