I'am, I'm Me!!

å där drog han med en platta öl......

Kategori: Allmänt

mmmm.... jaha trevligt... känner igen tendenserna....
inte bra! och jag ska absolut inte vara med en sån igen.....
toppen!
men det är sant, jag vet inte om vi kan lösa detta....
och jag blir bara mer och mer lutad åt att vi inte kan det....
och absolut inte när en av oss drar i väg för att "supa".....
nepp, inte så där jätte smart när man e med någon som
har haft alkohol problem.....

sant, drack mej as kalas 6 dagar i veckan i ca 2år.....
jag va klassad alkoholist innan jag fyllt 20.... bra jobbat va???
nej verkligen inte! men jag har ändå kommit långt nu......

självklar sitter suget kavar när man blir sårad lr "deppig"...
- fan va najs med en schlager fylla, glömma alla problem för ett tag-
men det funkar ju inte så, jag gjorde det, och efter 2 år va problemen fortfarande där,
större, farligare och ännu svårare att ta tag i.....
så FÖR FAN! ta itu med dom på en gång istället för att fly! bara ett tips.....
nej mer tjafs om det en annan gång......

Livet: förbannad, glad, det händer saker, hatar, panik, 
irriterad..... japp allt ska man vara på en och samma gång!!!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: