I'am, I'm Me!!

morron....

Kategori: Allmänt

jaha då va man hemma igen efter årets Sweden Rock.....
hellt underbart!! vädred va skit min kropp gav upp men fan vad jag älskar den festivalen ändå!!!
full som fan och minus grader på nätterna... brrrr.... tack sååå mycket alla som sov med mej!!
Twisted Sister! I love them!! men jag va dum nog att äta en Pizza slize som antagligen legat framme ett tag så jag spydde ca 15 gånger under dom första fyra låtarna..... FAAAANNN!! jag kunde inte stå tillsist så jag va tvungen att gå där ifrån =(
va där 40min innan dom börja och stod längst fram Dee Snider stod ca 10 meter ifrån mej!! helt jävla under bart!!
och nu får jag aldrig mer se dom.....

såg självklart massa annat som va underbart det med, tex, ZZ top, Volbeat, Journey & självklart Europe, såå bra...
insåg dock under deras spelning hur ensam jag e.... fruktansvärd känsla, först stod jag med syrran och henrik sen gick dom och jag stod ensam kvar i ett hav med hårdrockar par.... najs hehe lr inte.... en känsla av saknad och livrädsla kom krypande sen körde dom Final Countdown och då försvann det för en stund hahaha....

men känslan sitter kvar... har fått lägenhet nu, om soc ger fan i att krångla!
jag e totalt jävla livrädd, jag är ensam igen, vad kommer hända hur kommer jag att klara av att inte falla tbx i mitt svarta hål?? där ljuset bara är en prick som försvinner mer och mer.... jag har fan inte en blekaste aning.....
allt e såå jävla konstigt.... jag vill, men jag vet inte vad jag vill, ett sug kommer krypandes fram ur skuggorna, ett sug som jag e så räddd för, det kan sabba allt som jag kämpat så hårt med att bygga upp..... jag känner hur jag ger efter det är ju trots allt en gammal trygghet, farlig men trygg.... jag har tappat så mycket på grund av det, delar av mitt liv som jag inte minns... smärtor och sorg, hat och bubblan.........
jag fallet tillbaka i ett gammalt mönster.... Musiken blir min enda vän, det ända jag lysnar på och bryr mej om.....
snart sitter jag här, ensam med min musik och min sprit.....
kommer jag kunna ta mej ur det igen? kommer alla att hata mej?
jag gör ju det!!

jag vill verkligen försvinna bort ett tag, men jag vet inte vart, jag vet inte om jag vill va med andra människor eller bara vara med mej själv.... nej föresten jag vill inte vara för mej själv då blir jag nog galen på riktigt.....
det snurrar så mycket konstigt i mitt huvud just nu..... det e nog bra att jag ska te beroendecenter idag, känns som att det behövs... har dock fått en lapp som jag ska fylla i.... Om mej.... fy fan va det är svårt! typ, vad jag har för känslor, vilka bryr jag mej om, vad flyr jag ifrån, vad gör mej förbannad, vad är jag bra på osv.... jag vet inte vad jag ska skriva....
just nu är jag nere i en grop så just nu kan jag fan ingenting! jo supa kan jag, men det e ju också därför jag går där.........
hmmmmm....

nej nu måste jag ringa brunnsparken och höra lite om vad dom vill veta inför talangen hehehe
jag kommer dö!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: