I'am, I'm Me!!

Midsommar....

Kategori: Allmänt

japp då går vi åt mörkare tider igen då...
mysigt... men jag skulle vilja ha mer sommar TACK!!
hehe idag e det iof ganska fint väder....
och här sitter man själv... och funderar...
ska jag åka till frövi...hmmmm.... jag vill men ändå inte....
jag vill inte sitta ensam på midsommar, känns konstigt... hmmm....
vore super att träffa bejbi, mammsen och steffe en sväng....
men sen skulle det bli partaj me "gänget" och jag skulle supa mej kalas för att jag inte fixar vissa
situationer.... kuuulll..... lr inte... jag vet inte... bussen går ju inte än på två timmar... hmmmm

apropå frövi.... jag ska fan tälta på blues & rock festivalen!! hehe hoppas nån vill vara med....
för själv vill jag inte va!! haha... tönt linda! du har ju för fan bott i frövi... hahahaha
åå snart e det peace & love... wiiii nu börjar ned räkningen på riktigt hehehe
dåå ska jag fan leva livet... bort ifrån allt... dock bara en dag... Men Vem Vet... hmmmm

åå va glad jag e att du kom te festen i onsdags stumpan... fick inte så mycket sagt, men ändå.... love you!!

tankarna springer fort... vem e jag? vad vill jag? hur ska allt gå?
jag har tappat mej igen... i botten på ett vin glas denna gång.... än så länge....
ibland känner jag mej hjälplös, nå så fruktansvärt... jag hatar det...
det handlar om att inte ha kontroll.... jag vill ha kontroll, över mitt!! men jag tappar den...
ibland vet jag inte ens vad jag säger... lr vad jag gör... villket skapar ånges....
villket jag redan har naturlig sååå.... vad fan håller jag på med??

ah jag slår mej gärna blodig om det är vad som krävs för att hitta tillbaka till MEJ..... hehe

vad har igentligen hänt med midsommar?? vad gör alla??
förr va midsommar något man såg fram emot... mysa, parta, ömgås,...
vad har hänt??
har vi blivit för gammla?? =s

Kommentarer


Kommentera inlägget här: