I'am, I'm Me!!

LOVE IS FOR SUCKERS!!

Kategori: Allmänt

Ett av mina bästa köp på länge... lr min twisted sister t-shirt på srf också..=D....
men fy fan villken bra skiva... haha känner mej hemma i många av låtarna... hehe
jag har nu gett upp hoppet om kärleken... den gör ändå bara ont... spelar ingen roll på
villket sätt eller vem man älskar.. nog fan gör det ont ändå.... såå NEJ TACK!!
därmed sejer jag inte nej till lite myss då & då.... dock till SEX... hehe eller hur
Therese... du kommer väll ihåg min nya "packt" med mej själv?? hahaha

ååå fann vad jag har ont i mitt ben!! 4st jäkla sprutor räät in i ådrorna... aj aj aj...
men förhoppnings vis så försvinner dom =D
ååå vad jag längtar te nästa torsdag!! jag vill bara åka bort!! ha kul!!! göra nått!!!

jag har massa konstiga känslor just nu... jag vet inte riktigt villket ben jag ska stå på...
hhmmm jag får hellt enkelt hoppa med båda upp & ner & upp & ner... hihihi

_________________________________________________________________________

åå ja det va ett dumt sms att skika... men det va ditt också... faktiskt.. jag vet att du inte tycker det.. men sanningen är att dina sms kan låta jäkligt illa ibland... å jag vet att du inte tänker på det.. men jag tar det så... 
"mogen ursäkt av dej"... hmmm... att skriva grattis & att jag älskar dej... det va ingen ursäkt???????????
jag skulle ha kommit men nu blev det inte såå och det ber jag väll om ursäkt för då.... det va inte planerat att bli kvar här..... och det va säkert dåligt av mej men du har gjort liknande saker....... å säkert utan att tänka på det...
och sätter ner foten det gör jag inte för mina polare det gör jag för energitjuvar!!
säga ifrån är en annan sak... för jag måste få göra det när jag tycker att du gör fel lr något i den stilen....
det gör jag till andra också, och dom till mej... jag tycker det är bra... för ibland behandlar man någon illa utan att tänka på/veta om det... och då är det väll bra om någon säger till lr???
såå så är det!!

nu lägger jag ner!!
och är det nått så tycker jag att vi kan träffas och snacka som vuxna människor.. (fasst ingen av oss kanske e det oftast haha) Lav jo!!!

__________________________________________________________________________________

nepp nu ska jag åter gå till mitt vin... och träna lite sång......
ha det......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: