I'am, I'm Me!!

kom me någe nytt istället!!!

Kategori: Allmänt

jaha då hade ytterligare en helg av ens liv gått....
hehe mycket trevlig lördag måste jag säga...
det jag minns som vanligt..... hmmm... hehe...
mysiga människor men kanske lite för mycket fylla...
ångest?? japp... som vanligt... men det går säkert över...

å så blev man ju osams med polaren också....
sååå typiskt.... när jag säger ifrån då brakar helvetet löst...
men du kan behandla mej precis m du vill.... ööö
vad är inte rätt här?? handlar det inte om att ta och att ge?? lr e det meningen att den ena ska ta mer och den andra ska bara hålla käften??
det är inte ett dugg synd om mej, OOO det vet du!!!
du har ju bara inget annat att säga!!
ååå det är såå synd om mej åå jag har det alltid värst.. SNÄLLA....
hur fan kan man skriva så och seda påstå att man har lysnat i 8 år... öööö...
öppen barligen såå har du inte lyssnat allst efter som att du tydligen inte vet särskilt mycket....
....varför skulle det vara syn om mej??

att jag super som ett svin?? det är självförvållat!!.... och jag väljer att fortsätta.!!...
mina familje förhållanden?? ööö det kan jag tyvär inte göra mer åt än vad jag har gjort....
jag har ingen kontakt med follk som gör mej illa längre.... också mitt val!!....
sååå åter igen synd om mej e det fan inte för jag lever efter mina val!!

om jag ständigt har dragit ner dej i 8års tid... och stackars du har ju alldrig fått en lugn stund...
såå va fan har du stannat kvar för?? om jag bara har varit en plåga såå jävla länge??
och lyssnat det har jag gjort på dej med.....

Jag älskar dej, det vet du... men jag måste få säga ifrån när jag blir sårad...
och som jag skrev såå hade jag annat för mej i lördags och det blev sent såå
därför kom jag inte....
det är en jävla skit grej allt det här tycker jag... ja jag va jätte lessen för att du inte kom på en kaffe på min födelsedag,
det va det ända jag ville ha av min bästa kompis, men det va tydligen för mycket begärt...
såå varför ska jag komma på din?? igentligen??
det här e skit löjligt... jag vill inte bråka, men den bollen ligger inte längre hos mej......

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


weeiiiii.... jag ska på peace & love festivalen!!! dock bara en dag men jag ska see Mötley Crue igen!!!
underbart... ska självklart see massa mer =)
ska blii så skönt att bara få komma bort!! ska hänga me kussin och hennes polare det ska också bli kul....
lite annat folk....

jag kommer att dra härifrån snart =)
och hellt ärligt såå vet jag inte om jag kommer tillbaka.....
där har jag beslutsångest....
jag vill börja om på nytt.... lämna gammla vanor och tryggheter och bara......
bara starta om......

Kommentarer


Kommentera inlägget här: