I'am, I'm Me!!

Ett Återfall.....

Kategori: Allmänt

av alla dess slag... i tisdags gav jag upp... igen.... avslaget i från soc och att bo i ett så kallat helvete... det slog slint, och kan andra prioritera alkoholan så kan jag oxå!! villket jag gjorde... musik, supa och sjunga.... FY fan va dåligt!! Tack Min lilla mormor & kickan & martin för att ni kom hit och satt med mej... Lav joo soooo.... jag gjorde något såå illa att jag.. nee fan jag vet inte... jag va förbannad... en ilska som har hängt kavr ett tag men inte kunnat komma ut.... såå vart det bråk och jag ska aldrig mer bråka med ett vin glas i näven... för det slog jag i huvet på Esa några gånger tills det small och paniken, ångesten allt kom på en gång.. vad fan har jag gjort?? vem e jag?? jag gör inte illa människor som inte har gjort mej riktigt illa... jag gör illa mej själv då.... han blöder, snart blöder jag också... jag ville inte mer.. tankarna passerade hur bra allt skulle vara om jag va någon annan eller ingen alls... jag har sönder mej igen, jag måste här ifrån... jag sitter i badkaret fullt på klädd med rinnande vatten som blir till färgen rött... åå nu sitter jag här... jag har ingen aning om någonting längre... allt känns bara tomt.... men vi pratar... hellt jävla otroligt!! det ska väll inte krävas ett glas över huvet för att kunna säga nått lr?? jag ska ta mej bort... på någe sätt så kommer det att lösa sej... jag kan!! jag vill!! men vet inte om jag orkar... jag känner ingenting, allting.... jag blir min egen skugga som bara ytligt finns för att folk behöver se att jag faktiskt inte är död..... jag är inte död, jag lever men min livsgnista slocknar, jag, jag som faktiskt har tyckt om livet en del... jag hatar mej när jag super, jag hatar mej när jag inte gör det, såå nu är det dax att välja! villken del vill jag leva med?? hmmm.... Livet är ett enda jävla slagfällt, vi människor är ju fruktansvärda.... ska allt behöva gå ut på vem som sårar vem mest?? kan inte bara alla vara glada för att man faktiskt finns, och att faktiskt du också gör det... nepp vi är aldeles för ego... allt ska funka för mej! jag ska vara lycklig! sen att jag sabbar för dej, det skiter jag fullständigt i.... haha hellt jävla otroligt... sak det verkligen vara så?? lr e det jag som har fått fel uppfattning?? hmmm skönt att skriva av sej lite... jag vill inte prata så jag skriver istället... nu är det min tur! tystnad kanske e bäst för mej... det blir bara fel om man säger någe ändå....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: