I'am, I'm Me!!

trååk söndag!...

Kategori: Allmänt

ja då sitter man här igen... och gör absolut ingenting typ haha
helgen har varit kul...

i fredags va jag i linde och parta, lite för mycket...
för minnes luckorna e ganska stora... haha
men det va mysss =)
lörda morron va däremot inte såå mysss... hehe
mycket elakt blev sagt.. men inget som jag tar på minsta allvar.. haha
sååå vi glömmer det... annars blir jag bara fundersam och grinig... hahaha
sen gick det över... pizza och filmtajm =)
zzzzzz dock för min del... haha

sen bar det i väg hemåt.... väntan på bussen i stan va skit ända tills
jag träffa på sofia... sååå länge sedan ju... + att vi kanske blir grannar hehe =)
hemma va det dax att gö sej i ordning igen...
sen bar det av te varberga, hem te kussins polare mathilda, mycket trevlig flicka =)
mycket trevliga människor överhuvud taget =) va dock lite bakis såå jag tog det lungt....
körde ett spel som hette våghals.. typ sanning lr konsekvens haha kul...
ända tills jag fick frågan: vem är du mest rädd för & varför??
då kom allt tbx... alla drömmar, allt som e oförklarligt, allt som en jätte våg..... usch & fyyy.....
sen gick jag hem (lätt livrädd) men det gick bra... slockna på soffan
vaknade och insåg att kissarna hade käkat upp min frukost >=( arrggg.... haha
såå jag fick beställa hemkörning =) hehe jaa jag e laat idag!!

nu då?? hmmm....
känner mej konstig... känns som att jag inte kommer sova ordentligt på ett tag....
massa konstiga minnen e tillbaka.... massa konstiga känslor....
en känsla av att vara livrädd... en känsla av hopplöshet....
en känsla av hat!!
jag kan inte längre gå ut och gå på kvällarna... för jag törs fan inte....
måste ta mej i kragen nu... jag e inte en rädd person... jag e bara rädd för två saker...
(och då menar jag livrädd... fobier e klart jag har men det kan man ju jobba bort)
och inget av dom finns i en mörk park... såå what a fuck!!!

hellt ärligt så tror jag på riktigt att mitt psyke holler på att paja totalt....
jag vill ömgås men samtidigt vill jag inte det!!
jag vill inte rasa ihopp när någon ser.... det är inte jag!!
jag tror jag låser in mej i ett år och så får jag se hur allt går..... hmmm

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Du vet att man finns här! =)

    2009-07-05 | 22:34:38

Kommentera inlägget här: