I'am, I'm Me!!

såå tråkigt!!!

Kategori: Allmänt

åå vad uttråkad jag e!!
tvättar och pysslar men fy va tråkigt allt e idag.....
ska te frövi dock, myss... träffa släkten...=)
sk även fixa me Party Lite... hahaha
jag e såå sämst =S fatta ju inte ens vad Autogiro e hahaha
men, men det blir fixat idag =)

har precis varit och hämtat ett paket, jävla idioter!!
jag avbeställde det för jätte länge sedan, har även skikat tbx
det dom skika först men se på fan!! här e det igen!!
har dock blivit en jävel på att skika arga mail hahaha
apropå paket... så har jag ju beställt kläder igen =S
fan ska man shoppa när man mår skit för???
har ju inte råd!!!

nu sitter jag med en kaffe och en cigg (inne jag vet! inte bra men det skiter jag i!!!)
funderar över livet... haha ovanligt va??
kommer jag fram te någe då??
nepp! inte mer än att jag vill vara full och glömma allt för en stund....

fortfarande ensam "hemma"... sååå skönt....
men inte såå kul... hur fan ska jag fixa att bo ensam igen hahaha
ah det kommer gå skit bra hehe jag e en ensam varg! And I Fucking Like It hehe lr nått....
hehe jaha jag har ju igentligen inte så mycket att skriva....
hmm jag vill träffa nytt folk, såå jävla kul att träffa folk som inte vet vem man e lr vad man har gjort...
ingen kan dömma... underbart...
men jag gillar mina människor som jag har också ju hahaha
Love you 4-ever......

faaan jag kan ju inte åka te frövi idag =(
her ju möte på beroendecenter imorron ju....
shit det hade jag ju glömt =( får åka dit imorron istället....

jag vill he ett jobb!!
jag hatar att bara sitta här...
hatar att inte tjäna mina egna pengar!!
hatar att man aldrig vet med örebro soc, när får man pengar? kan dom hjälpa mej med boende? osv...
det är ett rent helvete!!

jag börjar sakna frövi...
jag hatar frövi i sej.. men jag har ju typ alla där...
ville man inte vara själv så kunde man bara ta några kliv så va men hos mammsen...
hmmm

idag har jag börjat min hällsosamma livsstil (bantning med andra ord hahaha)
hatar sambo kilona!! nu ska dom bort!!
långpromenader & nuttrilett... hahaha
får se hur det går hahaha

nu ska jag gå och dö framför tvn...
Take Care... lr nått haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: