I'am, I'm Me!!

oj oj oj......

Kategori: Allmänt

hehehe det va fan najs att bowla i fredags... dock va jag sämst och blev kalas full haha
sen bar det iväg te anna =) mycket trevligt... vart dock ännu fullare där.. såå.. hmmm...
sen ut på krogen... såå klar så hamnar vi på samma krog...
såå jävla typiskt... och så klart så måste dom sätta sej mitt framför ögonen på oss...
smart drag grabbar!! inte komstigt att jag gav dej fingret haha
(men vill du veta varför så kan du ju uppna käften och fråga! tönt)
sen blev det efterfest... minns inte ett skit...
sen va jag dum i huvudet (inte nog med att jag tyckte att jag kunde flyga tidigare)
såå låg jag på akuten... ambulansföraren va såå söt =) hihi
tack så mycket Fredrik för att du va med mej!!
sen  "rymde" vi där ifrån hehe.....

lördag: sov bort hela dagen.. proppad med ångest... =S
bara att skylla sej själv!! hmmm nån e borta... var tog han vägen... ??
skummt... minns inte det men skummt... kan ju säga hej då iafl.....
sen blev det filmtajm... sen blev det vin... sen fick vi sjuts hem till Erik...
blev lungt.. jag mådde inte så bra så jag vill inte riskera att göra bort mej för fler...
dock så är dessa människor välldigt "enkla"... dömmer inte riktigt på samma sätt som många andra
sen kom min lilla kussin =) det va najs... det tyckte nog Per också hahahaha
ah det va trevligt... sen blev klockan mycket och jag va as trött!! så jag gick hem.. tog sällskap
me kussin en bit... sen skulle hon åt ett håll och jag åt ett annat....
så fort hon försvan kom allt som en våg....
vad fan har jag gjort?? hur ska jag kunna möta mamma, steffe och bejbys blickar??
jag ska nog in på psyk ett tag.... då slipper dom vara oroliga....

och nu då??
hmm jag blir galen av att sitta här... jag får panik!!
funderar på att ta en promenad... bara gå bort..
gå till nån som e reko i skallen....

aja nu ska jag iafl ta en cigg....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: