I'am, I'm Me!!

Länge sedan nu...

Kategori: Allmänt

hehe ja nu va det ett tag sedan jag skrev lite skit här... haha
såå vad har hänt... hmmm... en hel del faktiskt....

Peace & Love:
sååå jävla bra!! festivalen är skit!! men banden va skit bra!!

dagen börja med att man tvingar sej upp och iväg till tåget...
ser allmänt misserabel ut som vanligt, min stil, mina brillor och inte ett leende på läpparna haha
stressad, tänder en cigg, väntar på jenny och bella......
då börjar någon prata med mej.. what!!?? vågar nån prata med mej haha
super najs kille.. Tommy... vi hängde typ hela dagen... hehe såå kul att träffa folk så där.... =) wiii...
tur har han oxå.. fick ta Tommy Lee i handen 2ggr... jag hade svimmat... haha
underbar spelning!! Mötley Crue hellt otroligt!!
Volbeat och Backyard B va också toppen, dock skit besviken för att jag inte fick komma in och se
Di leva..... >=(... det är fullt!!! hur fan kan det vara fullt?? det är väll för fan en festival!!!!
utöver det va dagen skit kul!! =)
(tack ni som va me, ni gjorde en dag till värd att leva =) )
__________________________________________________________________

annars då??
just nu i denna stund så e det rätt okej....
men annars så rasar allt bara mer och mer....
i söndags flydde jag med Erik och Thess till linde...
då Esa sa typ halv 5 på morron att jag måste flytta inom några dagar (nått i den stilen)
jag va rätt onyckkter så jag minns inte riktigt.... men visst hade jag kul på lörda kvällen...
ända tills jag går ut, tycker att det är en toppen ide och gina i mörkret....
en person, en park bänk, en buske, sen va jag rätt chokad och rädd....
så jag kom aldrig dit jag skulle =(

sen tjafs "hemma" som vanligt!!!!
för i helvete människa!! du ska bli 32år och beter dej som 14....
ta för fan upp det du vill säga utan fylla in blandat!!! Idiot jävel!!
men du har lyckats nu, jag mår skit! och det va väll det du ville??
jag orkar inte, går under, försvinner.....
du har gjort exakt som hon... tack för den!! åter igen är man hemlös.....
åter igen kommer minnena tbx... allt rivs upp... gammla sår som du inte har en aning om....
du tror att du vet såå jävla mycket, men du vet inte ett skit!! det är såå jävla synd om dej....
för jag är en idiot som inte visst hur jag ville ha det, men tro mej! nu vet jag!
mer än någonsin...... 
___________________________________________________________
tack för att du finns Therese, va fan skulle jag göra utan dej?? 
tack för att jag fick kracha hos dej, och för orden: du får alltid komma hit... 
hade jag inte följit med er så hade jag inte suttit här nu!! 
tack! båda två!! 
_______________________________________________________________

Båtvakt:
haha riktigt mysigt va det...
sällskap av Thess och Erik... filmtajm....myyyss....
 sen kom mina älsklingar, kussin Johnny och min Bejbii bror....
då va det dax att bada... wiii wa mys det va... haha typ kl 1 på natten hihi
brorsan dränkte mej nästan haha fyyy vad jag inte tycker om vatten! tack bror! hahaha
han e såå söt... haha .. sen skulle han hjälpa mej upp på bryggan... hahaha lyckat bror!
där hängde jag men röven i vädret och tog mej varken upp lr ner hahaha... tillsist kom jag ner hahaha
fan villken natt... haha Tack sååå mycket för sällskapet!! puss på er!!
________________________________________________________________


såå nu sitter jag här.. i en lägenhet som inte är mitt hem...
me mina älsklingar... och skriver och smuttar på en öl...
nu kommer det igen....
hur allt känns värdelöst... hur fan man ska kunna ta nya tag....
allt känns helvete... jag håller i mej hårt... för att inte trilla...
men det försvinner, imellan fingrarna på mej....
allt blir svart.... jag fösvinner in i dimman...
hur ska jag hitta ut??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: