I'am, I'm Me!!

kaffe, kaffe, & cigg...

Kategori: Allmänt

ja det e väll typ så mitt liv ser ut... haha
e sååå jäkla less på att gå hemma nu, jag vill börja
på utbildningen nu, få en normal vardag!!
dock har jag börjat små pyssla igen =) äntligen...
har inte haft ork med tanke på allt som har svävat runt om mej...
men nu fan e det dax haha

FAN... missa träffen på ams idag haha men jag läste att det tydligen va frivilligt såå phuuu....
men ändå, ska ju evt te gbg nästa helg så då missar jag ju igen, och sen va det bara en kvar och då va det kört =S
jävla vuxen dagis!!!
ska snart bege mej te frövi... gratta Pernilla stumpan som blev 20 igår, Stort GRATTIS till dej!!!
ska bli najs, hoppas jag inte ryker ihopp med någon av mina "nära & kära" bara.....
ah fuck it!! jag håller mej till mitt så kan dom holla sej till sitt....
tänker inte tjafsa med någon ikväll, för jag ska ha kul... villket jag säkert kommer lyckas med =)
ska bli kul att träffa Becca, kanske snacka lite mer än på bluesen.....

så vad har hänt då?!! hmmm inte mycket... livet går i snigel fart frammåt, jag packar (jag vet att det är typ 2månader kvar, men ändå, ska ju bli så skönt att komma här ifrån)
jag vill flytta nu!! drömde i natt att jag va på g, men hade glömt att informera om el så den fanns inte haha
åå jag har beställt sååå fina gardiner och mattor till min lya, kommer bli så mys...
dock så vet jag ju inte hur den ser ut då jag tackade ja utan att titta hmmm katastrof!!
men när/om jag flyttar därifån har jag förhoppnings vis jobb inom svets så då kan jag ju kosta på det om jag typ målar om lr nått haha....

nepp nu ska jag ta en kaffe & en cigg, sen ska jag tvätta wiii vilket kul liv haha
aja sen ska jag hoppas på att inte bli för full ikväll haha

puuussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: