I'am, I'm Me!!

Inte så okej....

Kategori: Allmänt

som om man inte hade dåligt självförtroende så det räcker!!!
snälla ta bort!!!!
_______________________________________________________

så va den helgen över... tråk.. det va riktigt kul... myssigt att tälta i frövi haha
toppen sällskap och rätt okej väder...
full som fan dock torsdag och lördag.... =(

Torsdag:
anländer i frövi vid fyra snåret... wiii såååå pepp....
snart kommer thess... då ska vi sätta upp tält =)
sen blev det party... Tezz & hennes karl David kom förbi,
även Kickan & hennes Martin.. =) sen hämta vi Tommy vid station....
haha jag har svårt att berätta vad som hände sedan, minns inte =S
men vi hade party i tältet med grannar och folk haha
jag vurpa tydligen några gånger... ajajajaj... jag har sååå ont haha
men jag skyller mej själv =D

Fredag:
vaknar, lr blir upp släpad.. dax att ta hand om kiosken...
såå bakis.... JAG HATAR TOAST!!! alla ska ha dom jäklarna!!!
men det va okej att faktiskt sitta där... ingen rusning direkt...
Tack för hjälpen sötisar =)
sen blev det dax att försöka komma igång =S gick inte så bra...
köpte mej en väska och lite rökelser utanför festivalen och blev lycklig istället =)
sen kom hela kussin skaran +fler... haha bror va söt du e haha... fulla som fan va en del av dom haha
sååå söta ;)
sen gick vi och la oss hahahaha

Lördag:
Frukost tajm hehe myss...
sen va det dax för kiosken igen....
najs mådde hellt okej... fick en lektion i hur man rensar svamp och hur man ser att det är rätt svamp...
mycket intressannt!! =)
jaha sen va det dax.... och jäklar att jag lyckades bli kalas igen... haha
minns mer än ifrån torsdagen men inte så mycket... bugga te the refreshments =)
såå bra haha...
gjorde allt i min makt för att undvika bråk, me Esa, Syrran lr nån av "dom"....
vart ju jäkligt lyckat.... INTE....
tack för den du!! hade ju inte gjort mej förtjänt av det men visst.....

e såå jäkla trött på vissa nu...
säg för fan vad som e fel... hör jag av mej för lite lr??
öö man vill inte gärna höra av sej till någon med dina åsikter...
men du behöver ju inte frysa ut mej... vi är väll syskon lr??
_____________________________________________________________________

åå måste skriva till alla som försökte nå mej igår....
förlåt.. jag va okantaktbar typ hela dagen....
min tfon va dum i huvet... och slog av sej efter att typ någon signal gått fram...
jag kunde inte smsa lr ringa från den.... åååå HATAR!!!
+ att jag va hellt slut.. sov och pendla emellan mardrömmar och ångest hela tiden...
såg på kvällen att ganska många hade försökt nå mej... Förlåt!! :S
_________________________________________________________________________

jag vill flytta nu!!!!
har dock upptäckt att jag inte har så mycket möbler =S
måste kontakta soc igen....

nepp nu ska jag duscha sen ska jag försöka nå kussin =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: