I'am, I'm Me!!

Fan va allt ska skita sej då...

Kategori: Allmänt

i går va jag och kollade på lägenheter =) dom va hellt okej båda två =)
men så kommer man hem... soc har skikat min överklagan till länsstyrelsen
för dom tänker minsan inte hjälpa mej... va fan ska jag göra... jag har ju snart ingen stans att ta vägen ju =(
jävla as.... så hade jag också fått ett brev ifrån öbo där jag är välkommen på en till visning och denna gång e min plats i kön nr 1.... jag blir galen på allt det här... jag får lägenheter men jag får ingen hjälp så jag kan  inte ta dom....
hur fan kan man göra så... tror dom att jag vill leva på dom lr??
det vill jag VÄRKLIGEN inte!! jag vill vara självförsörjande!! jag vill jobba!! 
men hur jävla enkelt e det  i dagens läge??
jag går under här... jag sitter bara här och röker och dricker... 
hur fan ska det här sluta??

och inte nog med det... nu har min "kära rumskamrat" kommit hem också....
har inte sagt ett ord till varandra... inte ens ett hej....
det är sååååå jävla underbart!!!!
jag kommer bli full ikväll! och så kommer jag att hålla mej tills jag e fast i skiten igen....
jag vet tyvärr inte bättre.... jag vet inte hur man handskas me en massa ilska och konstiga känslor....
jag har såå mycket jag vill säga... men kul att prata med en person som e såå jävla livrädd för diskutioner
som han faktiskt är.... tyst som en jävla mus... och så undrar han varför jag inte klarar av att vara tillsammans med människan... ööööö JAG VILL KUNNA PRATA MED DEN JAG SKA HA ETT FÖRHÅLLANDE MED ...... för i helvete ska det vara så jävla svårt??? e det något som är fel ska man kunna prata om det.... inte ett fylle gräl och sen ska allt vara glömt...
öö NEJ... det funkar tyvärr inte så.... inte varenda jävla gång....
nepp nu är det bra....
måste dock prata nån gång om hur vi ska göra med alla prylar.... hhhhh orka... nej... men det är ett måste....

hehe jag har sagt en tid nu att jag ska bo i tält....
och faktiskt så funderar jag på det på riktigt... kissarna får jag fixa nått åt så länge...
och när jag säger att jag ska bo i tält så menar jag inte att jag ska slå upp det i stadsparken och hänga me uteliggarna...
utan typ.. flytta runt lite... över sommaren e det nog inte så jävligt faktiskt =)
dock kommer jag dö utan mina kissar =( men jag tänker inte flyttar runt till massa människor heller...
jag vill ha en fasst bostad... sen om jag kan ta med mej den och flytta runt så är det ändå samma "hus" hehe...
jag tror fan att jag skulle fixa det haha jag tycker ju om naturen haha
aja det visar sej nog =)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ikväll blir det party =)
förparta lite här sen i väg och bowla aaa haha jag är sämst!! och så ska man vara lite rund under fötterna också haha
sen blir det parta hemma hos anna stumpan... (pucko varför skulle jag inte vilja det??haha) det kommer bli super najs...
kommer säkert att bli kalas som vanligt.... hehe kan jag behöva... INTE... hahahaha
ska dock försöka att inte göra någe dumt... då jag inte är stabil nog att ta konsekvenserna som kan bli efter det =(
hehe lätt att sitta och skriva det nu... för när man e full så skiter man ju i det mästa... haha
men jag ska försöka iallafall =)

ååå massa frågor ställs.... påståenden och lösningar....
flickor ni är så underbara... ni ställer frågorna jag inte törs ställa till mej själv.....
jag tror att jag har bra svar men jag vet inte haha jag vet vad jag intalar mej själv hahaha
ställ inte frågorna när jag har druckit... haha

Ord till mina änglar & demoner:
Jag hatar er! ni jagar mej i mörkret, ni söker mej i ljuset, ni finns där när jag sover,
när jag e vaken, när jag e ensam...
ni dödar mej... mina demoner!

Jag älskar er såå, ni är dom ända jag kan säga dom orden till, mina änglar!!
ni jagar bort demonerna bara med eran närhet, hur gör ni??
vad skulle jag vara utan er??
ingenting!!
tack såå mycket för att ni finns och står ut med mej!!
jag önskar att jag kunde ha er nära jämt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: