I'am, I'm Me!!

............

Kategori: Allmänt

japp jag vart riktigt full i måndags =S
haha såå jävla patetiskt!!
sitter åter i gen och lyckas bli full men mej själv ....
va fan e det?? hellt jävla galet!!!
men jag hade det säkert skit trevligt ändå...
lr joo det e klart att jag hade det....
mycket trevligt att skriva med folk på msn... =)
dock va jag ganska nere i omgångar...
kunde sitta och skratta ena stunden tills jag kom på vad som pågår och då blev jag lessen =(
men det gick bra... det va en mysig kväll/natt ;)
fick dock en suprice där på natten som jag inte hade väntat mej....
lite pinsamt jaa... men nu vet jag ju att allt typ funkar som det ska hahahahaha

sen blev det tisdag... åå såå bakis... men det blev i väg på möte, sen te bolaget & sen te lidl sen 
vingla jag hemmåt... proppad med bakfylle ångest =S
hatar det!! man mår ju bara skit... hahaha men å andra sidan så super man ju till sej det.. sååå...
skyll sej själv Linda!!! haha 
sen fick jag besök =)
sen drog vi in te stan och träffa anna & åsa =)
det va mys men jag mådde pest och ville hellst bara dra nått gammalt över mej igen haha
men, men det va trevligt =)
sen blev det hem... filmtajm.. mys.... =)
sen blev jag dö trött och somna snabbt =D

sen blev det idag =)
kroppen mår skit.... hatar min "lilla vän" jag kan ju knappt gå ju!!!!!
ibland önskar jag fan att jag va karl!!!
hahahaha fan vad jag klagar.... jag e nog bara allmänt grinig haha
(sorry om jag har varit ett dåligt sällskap =( e lite nere bara)
hmmm... nu då?? hmmm...
jag e såå uttråkad!!! rastlös...
känner mej som fången typ....
jag vet ingenting.. jag kan ingenting... jag kan vara omringad av människor men ändå känna mej ensam...
hur sjukt är det??
jag vill känna närhet men ändå inte.... jag vill inte vara själv men ändå vill jag det.....
ååååå jag blir galen!!!!!!

på fredag ska jag bowla.... det ska bli kul.... jag, thess, fredrik, eric & evt anna....
blir najs att göra nått =)

jag vill hem!!!
jag har inget riktigt hem, men just nu vill jag hem till frövi...
jag saknar mamma, steffe, brorsan, syrran, mormor alla.....
jag tror inte jag klarar att sitta här längre....
allvarligt... jag hör saker hela tiden, jag sitter som på nålar....
jag e nervös och skakig.... nått e fel....
kan dock inte sätta fingret på vad.... hmmm

ah jag e bara allmänt nere som sagt....
det går nog snart över.... har dock en del jag skulle vilja ta upp med en viss välldigt omogen person,
men efter som att han inte kan ta i tu med saker utan rymmer ifrån dom så
bygger jag på mer!!! bra va???

Imorron ska jag kolla lägenheterna =)
Hoppas Hoppas =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: