I'am, I'm Me!!

Det var så vackert.....

Kategori: Allmänt

fan vad jag har blivit dålig på att blogga....
ändå tycker jag det e såå najs att skriva av sej...
ska bli bättre =D

har hänt en hel del i veckan faktiskt....
släkten gjorde utryckning och va allmänt otrevliga..... =S
jag vet att det är mitt fel... jag hatar att dom är såå oroliga hela tiden.....
men jag lovar er... jag vill inte dö så ta det lungt... jag gör som jag gör för
att jag inte vill/kan prata om mej, känslor, oro osv...
jag vill inte lägga mitt skit i famnen på någon annan.. så jag tar på mej leendet och
så e allt toppen... tills jag får psykbryt och e dum.... och likt förbannat så tänker jag inte prata!!!
det finns hellt enkelt för mycket som jag inte kan säga för då blir saker bara värre....
sååå så ligger det till......

dock måste jag tacka mammsen för att nu äntligen vet soc att jag finns och att jag inte kan bo som jag gör....
Tack mamma, vad skulle jag göra utan dej i många lägen??? och steffe så klart =)
_________________________________________________________________________________________

jag har varit med om det vackraste jag har varit med om någonsin tror jag....
ett Bröllop... såååå fint.... jag fattar inte, jag e ju inte den känsliga typen (när folk ser)...
men det va så fint.. jag grät som en fontän... + att jag skulle sjunga för dom....
jag va dö nervös.. men jag tror det gick bra =) fick mycket beröm, kul =) men pinsamt...
jag vet ju inte riktigt hur man tar emot beröm/komplimanger =S
men det känns som att det gick bra... dom verka nöjda hihi såå söta....
jag e så glad att ni ville ha med mej på erat bröllop!!
önskar er all lycka i världen Christina & Tobbe!!!

sen bar det i väg till vedevåg där vi fick jätte god mat och dryck... såå mysigt..
kände dock inte någon såå vart jätte glad när Fredriks tjej börja snacka med mej..
hehe hon kände inte nån heller hehe så jag satt med dom och snacka =D mycket trevligt=)
sen vid sju tiden kom syrran och hämtade mej.. hade varit najs att stanna längre men jag vet hur jag blir på
fyllan.. så nepp det va bäst att åka hem =)
sen blev det party haha det va trevligt, det jag minns som vanligt...
sen blev det övernattning ;)
sen blev det söndag...... en tripp i regnet va inte vad jag hade räknat med... klaga en hel del hehe
hoppas jag inte va en allt för stor plåga haha....

nu sitter man här... ska te frövi och soc imorron.... har fått lägenhet på norr...
*snäääälllla sabba inte det här nu, snäääääällllllaaaaa* jag vill så gärna flytta, jag vill må bra igen....
sen får vi se vad som händer.... just nu vet jag inte vad jag vill med någonting...
lr kanske lite men det tänker jag inte säga högt....

motorfik imorron =) kulllll.....
sen ska jag tälta....wiiii från typ ons-tors till sön.... såå najs....
tälta, fylla, musik, bada, sola (om vädret tillåter) ta hand om kiosken wiiii
ska bli toppen kul ju......

nepp nu orkar jag inte sitta här mer... ska glo film... skrika pga min urinverksinfektion som jag såå tydligt fått idag...
hatar... jag får det jämt.. men det här e det värsta jag har varit med om......
jag skriker så högt att mina kissar flyr för livet haha
fruktansvärt!!!

simma lungt!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: