I'am, I'm Me!!

Wiii

Kategori: Allmänt

fy fan vad jag hatar att ha ont haha
men vem fan gör inte det??
ryggen e bättre men nu har jag urinvägsinfektion istället... =(
igen, för tredje gången denna sommar... FUCK!!!!
bliiirr gaaalen!!!!

wiiii jag ska på srf kryssningen =) det ska bli riktigt skoj =)
och nästa helg ska jag till Gbg igen... wiiiiiiiiiii fan va kul =)
min älskade solfjäder ska med hem denna gång ;)

jag känner mej lite konstig idag....
massa känslor kommer smygandes... hmmm
jag blir såå rädd... men jag måste ju våga!!
kan ju faktiskt vara så att det blir bra...
nya tag nu Linda!! våga satsa! våga prata! våga berätta!

va ute och käka med alla ung effektare igår =) såå mys....
tycker så mycket om er allihoppa!!
sen drog jag till Linde, drack vin med Thess...
lite mycket vin blev det.. men det va jäkligt trevligt :)
slockna vid 4 tiden haha såå slut...
sen va det bara att hasa sej upp idag och in te stan igen....
skulle ju på möte kl 16....
kom dock in en timme tidigt så jag tänkte att jag skulle gå på stan =)
gick inge vidare... när jag kliver av bussen kom ångesten krypandes...
massa folk, överallt... det funka inte... jag gick in på h&m tog det jag skulle, betala...
sen skynda jag mej kallsvettig därifrån till en park där jag kunde "gömma" mej....
det va riktigt hemskt =( hur fan ska jag komma undan min ångest??
vi pratade om det på mötet... jag har aldrig riktigt vågat prata om det....
jag skäms, tycker det e så svårt...
jag e 23år full med ångest & skam... SJUKT!!

jag fick frågan: har du någon person som du känner dej riktigt trygg med??
wow.. har jag det?? det fick mej att tänka till....det skulle väll vara brorsan, sa jag.....
han va den ända jag kunde komma på som jag verkligen kan vara mej själv runt och samtidigt känna maj trygg med det..... haha honom kan jag prata om vad som hellst med =) Lav jo Bejbi!!
vart dock rätt förvånad över att jag typ inte är trygg med någon annan i min familj....
och med trygg menar jag att jag kan säga & göra vad som hellst utan att bli utskälld lr dömd... 
shit vad jag har mycket att fundera på nu....
jag måste våga gräva i allt som har hänt, som jag så snyggt har grävt ner....
nu ska det upp igen.... jag vill inte kracha, inte igen... men jag måste
våga för att lösa......

faan va dagarna går sakta nu då!!
jag vill ha helg nu!! =)
men den kommer säkert att passera skit fort :S
sen blir det åter igen en veckas väntan....

nej nu får jag ge mej... jag ska ju vara glad ju =)
hihi det e jag ju oxå, hela tiden, typ...
jag kommer på mej själv med att gå runt och le....
haha det va längesedan... hihi 
lite fjärilar i magen, osamanhängande bubbel..
hmmm vad kan det vara...  hmmmm hihi ;)

nepp nu ska jag återgå till Sex and the City :b
pussar & kramar 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: