I'am, I'm Me!!

Welcome to my nightmare.....

Kategori: Allmänt

tbx i stan igen efter en dag i frövi :)
såå mys att ömgås lite med mamma & steffe....
också mys att sitta i kiosken (när vädret e toppen)
skanar allt ibland... tills jag inser att jag befinner mej i frövi och kommer på
villket helvete det va att bo där....
träffade på en gammal klasspolare =D jätte kul, kände inte igen han först hehe
typiskt mej, har supit bort det mesta minnet haha men trevligt va det :)
han ska bli polis, såå coolt hehe ;)
så står en annan där arbetslös med alkoholproblem, fan va lyckad man e hmmm....
träffa en annan bekant också, hehe fan va lika man kan vara fasst åren skiljer hehe

sen fick jag ett telefon smatal, så va det bara att åka hem :(
kissarna får va själva lite för mycket nu :( synd, steffe vart besviken, men det gick nog över :)
fick med oss 7st kartonger wiii packa, packa, packa... då känns det att man e på väg =D
kom dock hem till en olåst lägenhet, och bara kissarna hemma.... INTE okej!!
springer ju massa skumt folk här hela tiden ju!!

hmmmm... har fått förfågan om att hänga me till Harrys ikväll hmmm
har inte så mycket stålar, men det skulle va trevligt... :)
vill dock inte dricka min vanliga mängd då jag åker till gbg 11:45 imorron hmmmm...
*beslutsångest*
_______________________________________________________________________________________

En uppenbarelse:
jag tror inte jag kan lappa ihopp det här....
inte just nu... kanske aldrig mer....
alkohol och party är en för stor prioritet för någon....
villket gör att jag faller tillbaka....
jag kan inte ha det så, å det e jag lessen för :(
jag kan inte börja sitta ensam och dricka var
och varannan dag igen... villket jag e på god väg till att göra....
jag har jobbat för länge och för hårt att jag vet att ingen människa är värd det...
jag har börjat inse att livet e så mycket mer...
någon gång blir allt bra igen, någon gång får man lov att vara lycklig....
men vägen dit är ett rent helvete, med små, små lyckostunder...
det är dom man ska leva för.. då tar man sej framåt sakta men det funkar....
jag har stått och trampat på samma jävla ställe länge nu....
är det dax att ta ett steg kanske??
en kväll på fyllan som man ändå inte minns, va det kul?? vad gjorde jag??
för att sedan vakna upp med en sån jävla ångest att man fortsätter dricka...
när man väl slutar e ångesten så stor att man inte kan se klart längre...
allt e skit... alla hatar mej!! varför finns jag?? osv.... man tycker så synd om sej själv,
att man funderar på att dö på riktigt... allt blir ju så mycket bättre då!! lr?
allt som man bygger upp under livets gång rasar samman på
loppet inom några dagar... å den enda du kan skylla på är dej själv!!
visst finns det faktorer som driver folk till att dricka... men det är fan inte dom som står där och
häller i dej alkoholen... det gör du självmant... för att glömma för en liten stund....
den som förlorar på det är inte dom du hatar, det är du...  
så varför?? för att få uppmärksamhet?? nepp!! för att man mår åt helvete fördjävligt...
men även där är det bara du som kan ordna upp det....
visst finns det människor runt omkring som försöker... som lider.... som ser....
men på rätt sätt?? inte så länge du inte pratar, berättar, hur mår du igentligen??
många är trevliga och frågar hur det är... men inte fan vill dom veta hur det är på riktigt...
tjata hål i skallen på dom, så det riktigt blöder ur öronen...
det funkar inte så... inte vill någon annan bära på din skit, den får du fan bära själv....
gå till en psykolog, lägg in dej på psyk osv.... jaaa det är ju absolut det bästa!!
snacka med någon som måste lysna för att det är hans jobb... 
jag tror inte riktigt på sånt där... jag tror du måste ta tag i dina problem själv!!
vara stark!! vara dej själv!! våga säga ifrån!! våga säga nej!! våga säga vad som är fel!!
våga bli sårad!! våga resa dej upp efter att du fallit!! våga inse att du har problem, som går att lösa!!
våga säga ja!!
självklart finns det saker som man kan snacka med någon om, men det mästa ligger hos dej...
du måsta ta tag i ditt liv, det finns ingen som kan göra det åt dej!!

SO BACK OFF!!
någon gång tar jag tag i MITT liv okej?!!  
_________________________________________________________________________________________

Kommentarer


Kommentera inlägget här: