I'am, I'm Me!!

Så det är så man gör??!!

Kategori: Allmänt

Brudar, villka jävla as vi är...
särskilt mot varandra...
va sagt att vi skulle på tjej kväll i går men folk slutade höra av sej till mej och Thess..
hmmm undrar varför??
jag tror jag vet exakt vem som har snackat... och typ om vad...
illa!! när det inte stämmer...
sårad och lessen blir man när ens så kallade vänner behandlar en som skit!!
men nu vat vi vart ni står... inte våran förlust direkt!!
men det e tråkigt... tyckte mycket om er...
hur fan kan man vara så jävla bitchig??
skita i och svar när man hör av sej, låtssas som att det regnar och rent av ljuga en rätt
upp i ansiktet... sååå jävla fel!!
vi är väll för fan vuxna människor... lr??
säg då istället vad det är!! så kan vi ju ta diskutionen istället för en massa lögner och skit snack!!!
vi är ju inte dumma i huvet direkt!! ganska enkelt att räkna ut att ni ljög!
men som sagt inte min förlust!! och inte Thess heller....
vi har varandra gumman och det är det som betyder mest!!
älskar dej!!

hehe vi hade ju trevligt ändå :)
lyssna på musik och drack lite lagom :)
sen drog jag hem med andra Tezz...
mycket trevligt... åker ju med henna till Gbg imorron =)
åå jag har såå ont i magen.... jag e en fegis, men så jäkla lätt övertalad =S
detta kommer inte sluta bra hahaha
men det ska bli najs :)

jag saknar min solfjäder :( hur fan kunde jag glömma den!!
den har ju varit min räddning hela sommaren ju :(
men jag vet vart den är nu hihi =)

kan inte släppa förra helgen altså... jag drömmer mej tbx hela tiden...
kommer på mej själv att sitta och le lr skratta haha sååå mysssss =)
har även fått bilderna av thess nu också hahahaha fy fan va vi ser ut!!
men det syns att vi har kul =)

så ringede min bejbi idag.. han e ju bara så söt... hihi.. mamma & steff e borta över helgen så han ringde och fråga om jag skulle komma och vakta honom hahaha mamma han e 18 år nu... coola ner!! hehe
men jag drar till han på fredag en sväng, då ska han baka bröd och laga mat åt mej haha
sötis!! om du visste vad du betyder för mej <3 lav jo soo!!

nopp nu ska jag packa lite och glo på <Into the wild> toppen film!! så skulle jag vilja gö!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: