I'am, I'm Me!!

& nu då??

Kategori: Allmänt

e det så att man ska våga igen??
visa vem man igentligen är???
stå för allt man har gjort??
våga se den personen i ögonen när man ska öppna sej??
jag vet inte...
vet du??

jag e såå blandad....
jag skäms så fruktansvärt över mitt "gammla" liv...
den människan jag har varit....
den människan jag har skapat...
vem e jag nu???

jo, jag e en envis jävel som står för min stil & mina åsikter...
men det e också bara den jag e utåt...

annars e jag en livrädd jävel...
jag vill så mycket, men jag vågar inte riktigt...
jag vill vara öppen... (utan alkohol)
men alkoholen är en trygghet....
en trygghet som jag dränker mej i...
en trygghet som jag känner igen...
allt blir så mycket lättare.....

men jag vägrar!!
har varit där förr.. tänker inte gå tbx....
jag kan utan!! jag jobbar på det!! jag lyckas....
det lovar jag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: