I'am, I'm Me!!

Herr Ågren Hällsar På.....

Kategori: Allmänt

FAN vad jag hatar ångest....
bakisångest.... det e för jävligt....
kan inte minnas att jag har någe att ha ångest över....
men nog fan får man det ändå...

gårdagen vart jäkligt lyckad haha men alkohol mängden va lite mycket hahaha
Thess däcka & jag minns inte jätte mycket :( haha bra vi är!!!
men det jag minns va mycket trevligt ;)
dax att börja lugna sej med alkoholen nu tror jag...
mängden blir lite för mycket, och med tanke på "mitt problem" så lär jag
lugna mej en hel del... 
jag vill inte tbx te skiten igen....
dör jag hellre....

hmmm... mycket tankar svävar runt i min skalle idag...
mina mardrömmar är hellt klart tbx... FUCK!!!
jag hatar dom... 
jag vaknar kallsvettig, panik, skrikandes.... 
vad fan vill du nu??
du har redan förstört en stor del av mitt liv!!
nu när jag mår bra igen då ska du komma och "spöka"
jag står för det sista jag sa till dej, I MEAN IT!!
Fan vad jag hatar dej!!!
låt mej va!! jag vill inte minnas!!
jag vill inte se!! jag vill glömma!!
samtidigt som jag vill veta......

wii så har man en till arbetslös vecka framför sej då haha
jag får damp... jag e såå rastlös!!
jag vill göra så mycket... 
men inte kan jag göra ett skit haha 
jag vill jobba!! 
jag vill flytta nu, nu, nu!!!! längtar sååå......
det ska bli så skönt att faktiskt få ett hem igen.... =)
dock är jag lite livrädd för ensamheten.... 
ja jag är en ensamvarg, min ensamhet betyder mycket
men jag har ju också ett stort behov av att snacka haha
och självklart skulle jag aldrig klara mej utan närhet.... 
nu bor jag ju som inneboende hos Esa... 
det har varit alltifrån ett rent helvete till okej & nu ska jag bo själv igen...
inte ha nån att snacka med bara så där... inte för att vi säger särskilt mycket till
varandra, men att ha en person/vän att snacka med om man vill bara så där kan va rätt najs....
men va fan... det finns ju telefon:) mina polare kommer att hata mej hahahaha

ahhhhahah jag känner mej så himmla konstig.... 
jag vet inte riktigt vad det är... hmmmm.....
massa känslor... hmmmm.... 
mycket har hänt under de senaste två veckorna....
det har varit hellt jävla underbart :) hihi
det va välldigt längesedan jag har haft det så bra, kul, underbart haha
träffat massa nytt folk... I love it =)

hmm jag har inte så mycket att skriva... men jag har ingen lust att sluta skriva haha
jag är rastlös... jag vill..... hmmm....  hihi det skriver jag inte här hihi
nepp, nepp kan bli missufattningar då.... ;)
jag har en konstig känsla av att det kommer hända någon nått, någon som står mej nära...
men jag kan inte riktigt bestämma mej om det är någe bra lr någe dåligt hmmm
nepp nu ska jag krypa ner i soffan och glo på film :)
puss & kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: