I'am, I'm Me!!

Det är seriöst fel på mej haha....

Kategori: Allmänt

haha jag e så där konstigt lycklig igen... :)
vad e det här... snacka om att pendla haha
men det är jävla härligt att faktiskt må bra =)

ser ut att bli pasta ikväll, najs... ska bli riktigt skoj :)
förhoppningsvis så träffat man på många av dom man hängde där med förr....
förhoppningsvis inga idioter!!! ingen ska få förstöra min dag!!!! =)
haha

har precis anlänt tbx te sta efter en kväll i frövi med bejbi... hihi
såå mysigt vi hade... laga nyttig mat haha & hyrde film...
jag grät dock som ett litet barn :( marley & jag... yeah right!! komedi, fan heller!!
brorsan bara skratta åt mej... her inte gråtit så mycket på länge... lr jo böllopet =)
men den filmen vill jag inte se mer... sen skulle vi kolla på nästa då sov jag istället haha
mys mys.... min bejbi e bäst!! & såå duktig på allt han gör... love you!! <3

Gbg va också så mys, dock e jag ju en fegis så jag våga ju typ inte åka nått förens jag fick i mej öl haha
Ballder som första karussell... fy, fy fy!!! fruktansvärt!!!! men visst skulle jag sätta mej i den igen haha
det va riktigt jäkla trevligt, hela resan ;) 
skulle verkligen kunna flytta dit :) 
trivs som fan!!!
men förs ska jag bli svetsare och flytta till norr hahahaha

så livet just nu?: sååå underbart!! kunde inte må bättre just nu faktiskt..... =)
bästa låtarna just nu: Drängarna-Raggaren & Promoe-Svennebanan *jaa jag är pinsam*
haha nu ska jag ta en grogg ;)
puss & kram!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: